Wanita Gila, Ubah Wajah Jadi Syaitan

Nama awek ini Amanda, dan sesuai namanya dia seorang gadis yang cantik. Namun akibat pengaruh kegilaan dunia ini... dan jadilah wajahnya seperti wanita dari neraka... Kasihan..!! Pengajaran bagi kita.

muka sebenar.. cantik gak eh?

Stelah bertukar menjadi super saiya..!!





Wekkk...Wekk... nak muntah aku tengok.. eee. Kalau jumpa benda ni, malam-malam masa balik mngaji, kompem aku lari la.. Gile ke ape? muka cantik2 buat jd macam setan.. Puiih.. 
Wanita Gila, Ubah Wajah Jadi Syaitan Wanita Gila, Ubah Wajah Jadi Syaitan Reviewed by Zul fattah on 6:56:00 PTG Rating: 5

18 ulasan

  1. oh no! cmne dia buat tanduk2 tu ha? penah jumpa manusia bertanduk dlm paper, tp diorg tu semulajadi. yg ini memang... memang... tak reti bersyukur!

    BalasPadam
  2. salam,
    tk kerana ziarah IM. kekadang IM pun tak faham depa nih!

    BalasPadam
  3. salam;
    tak sanggup aku tidur sekatil dgn wanita ni...

    BalasPadam
  4. memang otak dah tak centre dah ni.

    BalasPadam
  5. erkk?? bongek la pmpuan nih...

    BalasPadam
  6. Assalam...
    Takut gila tengok muka dia tu....

    BalasPadam
  7. sumpah menakutkan....huhuhuhu

    BalasPadam
  8. sayangnya muka yg asal lg cantik..apelah die pk ni..

    BalasPadam
  9. hahahha..cne kalo dpt wife gni??

    BalasPadam
  10. Ugly Betty yang sebenar.. haha..

    BalasPadam
  11. eeeii..mmg dh xda keja agknya...org xnk da tanduk, dia plak nk...huhu

    BalasPadam
  12. diorg takde iman.. sbb tuh hilang pedoman.. :)

    BalasPadam
  13. ya allah MENAKOTKAN!!!! lariiikkkkk!!!!

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Search Blog