+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Jumaat, 6 Januari 2012

Perlu ke Begini?

12:05:00 PG

Share it Please

Senyap.... Senyap.... Senyap... Mulut aku dikunci...??? T_T..

18 comments:

  1. ditelan pahit diluah sakit,macam tulah situasi ko skrg kan...

    BalasPadam
  2. hurrmm kdg2 BERDIAM tu lebih baik drpd BERBUNYI..tp if it is about KEBENARAN, better tell the truth..






    luv,
    cik ana

    BalasPadam
  3. takpee..mulut kau je terkunci tapi tgn kau takkan..so cter la..apa mslahnyer..ko taip je..jgn bersuara k.. ;p

    BalasPadam
  4. luahkan je apa yg terpendam di hati ;)

    BalasPadam
  5. assalamualaikum zul....^_^

    BalasPadam
  6. teringat iklan kat astro sports.speak up ur opinion walaupun pahit sebab hidup ni pon ada pahit manis dia.tapi ada kalanya,berdiam lebih baik.depends on situation

    BalasPadam
  7. Silence is golden... Golden Churn Butter...

    BalasPadam
  8. mulut aku suka ati aku la...heheh...

    tgk situasi...

    drama yang realiti

    BalasPadam
  9. dah dua hari - entry pasal senyap...
    kenapa ye???

    BalasPadam
  10. ada perkara kena luahkan, ada yg tak perlu. kena pandai bezakan. huhu.

    BalasPadam
  11. diam lebih baik dari bising....

    BalasPadam
  12. kenapakah anda ingin berdiam??? :) bersuara lah jika itu yang perlu dan berdiam lah bila itu yang terbaik... ok??? jangan paksa diri kita melakukan sesuatu yang hati kita x mahu...:)

    BalasPadam
  13. senyap bagaikan kentut tidak berbunyi...

    BalasPadam
  14. susah zul kalau dalam situasi sekarang ni,ikut pada rentak meskipun ada sedikit rasa lain...sabar k...

    BalasPadam

Terima Kasih :D