+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Rabu, 2 November 2011

Wordless Wednesday | Diam itu Emas, Senyum itu ada manisnya

7:28:00 PTG

Share it Please

"Diam itu Emas,  Senyum itu ada manisnya"

p/s: hari ini, cukuplah untuk entry yg ringan-ringan je.. boleh kan?

35 comments:

  1. diam tanda setuju..
    boleh pakai lg x??

    hehe

    BalasPadam
  2. diam dalam memerhati...
    senyum dalam seribu erti...:)

    BalasPadam
  3. kene diaaammm

    syuhhhhh
    hehehehehee

    BalasPadam
  4. lebih baik diam dlm sesetengah hal... diam xbrmakna kalah...
    diam xbrmakna salah...:)

    BalasPadam
  5. penah dapat tak senyum kelat..hehe :)

    BalasPadam
  6. diam itu emas,senyum itu adalah 1 kemanisan...hehehe =p

    BalasPadam
  7. Eh kata wordless, tu ada jugak word tu.. he he;P

    BalasPadam
  8. Google translate.. Silence is golden, smile has the sweet..

    BalasPadam
  9. Aku akan berdiam.. Aku pasti kaya.. Yes!

    BalasPadam
  10. ringan nya entry, lenguh aku nak baca.


    HAHAHAHAHAHAHHA

    BalasPadam
  11. yup. betul tu. senyum tu manis je. diam tu diam2 ubi. hehe.

    BalasPadam
  12. harap semut tak mati sedut kemanisan itu...hehehhe..

    BalasPadam
  13. sebab tu aku suka senyum..sbb aku akan jadi lebih manis..hahaha..tompang perasan jap..lalala~

    BalasPadam
  14. diam itu lebih baik dpd berkata-kata yg sia2..

    salam perkenalan..
    thanks singgah n folo blog FM..
    FM folo kembali! =]

    BalasPadam
  15. aq nak senyum je boleh..? heee~

    BalasPadam
  16. this is so meaningful statement. diam bukan bermakna kita tidak tahu bebicara, malah cukup sekadar senyum untuk menceritakan segalanya!! :'D HIHI.

    BalasPadam
  17. betul tu... kadang2 diam lbih baik..

    BalasPadam
  18. entry pendek2 g best dr pnjg2 sbnr nye =) aku nk bce pon xpnt ahahahhahaahah

    BalasPadam
  19. SENYUM adalah bahasa dunia. Ia menunjukkan keceriaan.

    SENYUM adalah perhiasan batin yang dapat membantu mengindahkan perhiasan lahir yang tidak sempurna.

    Setiap kali berhubung dengan orang lain, sewajarnyalah kita SENYUM.

    SENYUM adalah jalan pintas bagi menyatakan anda menyukai seseorang.

    "SENYUM" yang kamu berikan apabila berhadapan dengan sahabatmu adalah satu sedekah.

    SENYUM adalah jambatan persahabatan.

    SENYUM adalah satu pelabuhan yang pastinya tidak akan merugikan.

    SENYUM harus ada ketulusan.

    SENYUM yang dibuat-buat pasti tidak akan menyenangkan, sama saja dengan kening yang berkerut.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Jom Terjah entry terbaru ??
    diy polishing chrome part2 motorsikal

    BalasPadam
  20. silence is golden. ekeke :p

    BalasPadam
  21. kalau aku pilih emas,,boleh kaya..kalau amik manis,,dapat kencing manis pulak nanti..;P

    BalasPadam
  22. aaaa...tak sempat nak baca entry dah terbang. kan ringan.

    diam lebih baik dari berkata kata bende tak berfaedah menyakitkan hati orang.

    senyum. awet muda.

    BalasPadam
  23. diam itu lebih baik..:) besar maknanya nih..huhu

    BalasPadam
  24. Salam;
    Diam serta senyum menyimpan 1001 makna/perasaan tersirat..

    BalasPadam
  25. tersenyum manis baca post ni. hehe.

    diam tak bermakna tak tau. bercakap tak bermakna tau apa yang dicakapkan.

    BalasPadam
  26. berdiam bukan bisu namun banyak maknanya.. senyum bukan setuju namun banyak ceritanya..:)

    BalasPadam

Terima Kasih :D