Aku Berbahagia Kerana Mu


"Cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain, dan kamu masih mampu tersenyum, sambil berkata: aku turut bahagia untukmu."

p/s: lepaskan aku, biarkan aku pergi dari hidupmu...
Aku Berbahagia Kerana Mu Aku Berbahagia Kerana Mu Reviewed by Zul fattah on 7:26:00 PTG Rating: 5

26 ulasan

  1. cehhh~jiwang je..dah sampai masa ke?? haha

    BalasPadam
  2. That's what i feel now..cheewah;)

    BalasPadam
  3. rasa cinta adalah fitrah...namun kalau rosak si pencinta, rosaklah fitrah cinta itu...

    persentuhan lelaki dan perempuan dalam keadaan darurat

    BalasPadam
  4. lepaskanlahhhhh...mcm dlm iklan johnson baby huhuk

    BalasPadam
  5. nice hahaha.. tp bkn sng woo nk tgk org y kite ska bhgia ngn org len..

    BalasPadam
  6. lepaskan aku pergi, biarkan aku pergi dr hidupmu..
    cm same je situasi kte dik..

    BalasPadam
  7. dah sape pulak ni zul. kihkihkih

    BalasPadam
  8. tu deh. kekasih tinggal la nih

    BalasPadam
  9. kan? kenalah redha. ehem ehem. kalau ada jodoh, tak ke mana :)

    BalasPadam
  10. hehe..pernah lalui semua ni..like3x

    BalasPadam
  11. salam;
    Betulkah bergitu?..atau ianya sekadar kata2 penyedap rasa dan penawar duka..

    BalasPadam
  12. tapi mampukah ? hurmmmmm im curious

    BalasPadam
  13. ikhlas kah ucapan itu wahai encik zul?

    BalasPadam
  14. Biarlah dia bahagia fattah oi....

    BalasPadam
  15. senang disebut.. tp sukar utk melakukannya.. tp itulah yg sebaiknya agar semua pihak merasai nikmat yg sama..

    BalasPadam
  16. ye ke? boleh ke nak bahagia utk dia?

    BalasPadam
  17. belum mampu untuk tersenyum melihat dia bahagia disamping orang lain..

    BalasPadam
  18. oooohyeaahh i knew i knew....tocing tocing :p

    BalasPadam
  19. aku nak nangis dengar ayat nieeeeeeeeeeee...

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Search Blog