+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Isnin, 21 November 2011

Aku Berbahagia Kerana Mu

7:26:00 PTG

Share it Please

"Cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain, dan kamu masih mampu tersenyum, sambil berkata: aku turut bahagia untukmu."

p/s: lepaskan aku, biarkan aku pergi dari hidupmu...

26 comments:

  1. cehhh~jiwang je..dah sampai masa ke?? haha

    BalasPadam
  2. That's what i feel now..cheewah;)

    BalasPadam
  3. rasa cinta adalah fitrah...namun kalau rosak si pencinta, rosaklah fitrah cinta itu...

    persentuhan lelaki dan perempuan dalam keadaan darurat

    BalasPadam
  4. lepaskanlahhhhh...mcm dlm iklan johnson baby huhuk

    BalasPadam
  5. nice hahaha.. tp bkn sng woo nk tgk org y kite ska bhgia ngn org len..

    BalasPadam
  6. lepaskan aku pergi, biarkan aku pergi dr hidupmu..
    cm same je situasi kte dik..

    BalasPadam
  7. dah sape pulak ni zul. kihkihkih

    BalasPadam
  8. kan? kenalah redha. ehem ehem. kalau ada jodoh, tak ke mana :)

    BalasPadam
  9. hehe..pernah lalui semua ni..like3x

    BalasPadam
  10. salam;
    Betulkah bergitu?..atau ianya sekadar kata2 penyedap rasa dan penawar duka..

    BalasPadam
  11. tapi mampukah ? hurmmmmm im curious

    BalasPadam
  12. ikhlas kah ucapan itu wahai encik zul?

    BalasPadam
  13. Biarlah dia bahagia fattah oi....

    BalasPadam
  14. senang disebut.. tp sukar utk melakukannya.. tp itulah yg sebaiknya agar semua pihak merasai nikmat yg sama..

    BalasPadam
  15. ye ke? boleh ke nak bahagia utk dia?

    BalasPadam
  16. belum mampu untuk tersenyum melihat dia bahagia disamping orang lain..

    BalasPadam
  17. oooohyeaahh i knew i knew....tocing tocing :p

    BalasPadam
  18. aku nak nangis dengar ayat nieeeeeeeeeeee...

    BalasPadam

Terima Kasih :D