Wordless Wednesday : LOL.. Terkejut Sperma Aku..



Lol.. terkejut sperma aku..?
Wordless Wednesday : LOL.. Terkejut Sperma Aku.. Wordless Wednesday :  LOL.. Terkejut Sperma Aku.. Reviewed by Zul fattah on 8:55:00 PG Rating: 5

40 ulasan

  1. pusing kepala je nengok gambo ni.huhuuu

    BalasPadam
  2. pening tgok gambar nie..tak dpaat bayangkan kalau ade org muka mcm nie..huhuhu..

    BalasPadam
  3. aik berdouble2 gambar...sakit mata memandang

    BalasPadam
  4. terkejut jugak..tapi nak tgk berkali2 lagi..haha

    BalasPadam
  5. naik juling bijik mata tenung gambo ni...

    BalasPadam
  6. GF Keroro tu . adeh pening tengok lama lama.

    BalasPadam
  7. salam...nape gambarnya mcm tu juling mata bila tengok...

    hehehe...:)

    BalasPadam
  8. adekah???? ini angkara sperma???
    kahkahkah

    BalasPadam
  9. alamak kenapa dengan mata ku ini....nampak gambar pun dah tak betul huhuh....pening2.....



    upsss tiba-tiba commnet ini, lupa nak kenalkan diri.....salam kenalan dari cayob!

    Alang-alang saya datang ini, Kalau sudi kunjung2 sya di blog yang tak seberapa ini.........tak follow pun tak ape...janji awk datang, Inys Allah.

    http://cayob.blogspot.com/

    BalasPadam
  10. kureng. julia robert der. ehem thanks follow. follow kau jugak.

    BalasPadam
  11. huhuhu.. apa tjuk entry tu?
    ni edit pun.. usah terkejut haha

    BalasPadam
  12. haha..kak dyla je yg betul.. dia ni sebenarnya julia robert tapi jd mangsa photoshope

    BalasPadam
  13. waaahh.. dasyat smpi camtu sekali tekejut tu..

    BalasPadam
  14. MAK AI... Sampai mcm tue skali... =.='

    BalasPadam
  15. sperma yg terkejut?haha pening kot tgk gmbr ni..

    BalasPadam
  16. hyperbola smpai sperma der...ingatkan screen laptop buat hal tadi...bhahaha

    BalasPadam
  17. hahahahaha..
    medula oblongata aku tersentap doll..huhu~

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Search Blog