Wordless Wednesday I Semangat Baru Masih Hijau Lagi.

Wordless Wednesday I Semangat Baru Masih Hijau Lagi. Wordless Wednesday I Semangat Baru Masih Hijau Lagi. Reviewed by Zul fattah on 12:28:00 PG Rating: 5

58 ulasan

  1. good luck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  2. semoga semagat baru itu terus membara..

    http://www.mohdzaid.com/2011/09/12/kontest-mohdzaid-com-saya-nak-menang-hadiah.html

    BalasPadam
  3. dah lama lama kuning ye. heheh

    BalasPadam
  4. jom suburkan semnagt itu agar berbuahkan kejayaan.. cayok..jom..:)

    BalasPadam
  5. semoga kehijauan nya kekal sehingga keakhirnyaaa =]

    BalasPadam
  6. semoga semangat itu tumbuh dgn jayaaanyaaa.

    BalasPadam
  7. kt u tu study taw!
    jgn smngt duk ngorat ank dara org je =p

    BalasPadam
  8. waa, mashaallah, i love the contract of the colour

    BalasPadam
  9. Moga semangat terus menghijau sampai bila2;)

    BalasPadam
  10. semangat baru di semester yg baru yer... hehehehe gud luck!

    BalasPadam
  11. pastikan yg kecik tu akn terus m'besar dgn jayanya..chaiyok!!

    BalasPadam
  12. Semoga berjaya! kuatkan semangat..truskan usaha..capai cita2 =)

    BalasPadam
  13. bagos2.. chaiyok3...

    jom bacer jup..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/beribadah-tp-xberakhlak.html

    BalasPadam
  14. good luck..smoga terus subur menghijau..keh3..:)

    BalasPadam
  15. saat inilah semangat meluap2 ni...

    BalasPadam
  16. Muga ia terus membesar kembang dan dapat meneduhkan orang di sekeliling.....

    BalasPadam
  17. salam ziarah..
    adeeii..da 3 hari bukak sem..
    tp semangat baru belum berputik!

    BalasPadam
  18. salam moon...teruskan semangat yg membara...:)

    BalasPadam
  19. takpe. pelan2 pupuk, nnt semangat itu akan jadi besar. kan?

    MOHD NASER.com

    BalasPadam
  20. jum kita mulakan semangat baru...

    BalasPadam
  21. yeahhh semangatt masih ijau segar bugar ^^

    haha

    BalasPadam
  22. selamat berusaha;)

    BalasPadam
  23. dah besar nanti jadi pokok apa yer?...

    BalasPadam
  24. benih ditanam dah bertunas dan tumbuh, pandai2 la jaga takut nanti layu x sempat nak membesar dan menyumbangkan oksigen kepada alam ... :)

    BalasPadam
  25. kne jga elok smgt tuh.. jgn kasi layu hehe

    BalasPadam
  26. masih segar dah suci..

    ahahha..abah skrg pun sesak gk nak bayar PTPTpu..ahahha...

    Petai Gergasi

    BalasPadam
  27. semoga segar dalam ingtan... lalala~

    BalasPadam
  28. bersemangat!

    sentiasa segar.

    dill.

    BalasPadam
  29. jgn bg layu ye! biar sampai berbunge.. :)

    BalasPadam
  30. semoga kembali bersemangat...(^^,)

    BalasPadam
  31. yaaa itu dia semangat yang kita nak :)

    BalasPadam
  32. pucuk biar cambah, jangan patah di , layu dihujani panas

    BalasPadam
  33. hijau!!!..masa untuk berusaha.TQ bro sudi folow blog mengarut wa.

    BalasPadam
  34. tanam bebanyak k .. sejuk kan balik bumi ..

    BalasPadam
  35. ala ala mulakan hidup baru la tu...chaiyok2! =)

    BalasPadam
  36. salam ziarah..
    man jadda,,,wa jadda,,,insyaallah,,
    sesiapa berusaha apsti berjaya..:)

    BalasPadam
  37. bgus2...jgn layu plax t ye eheeh

    GUDLUCK

    BalasPadam
  38. sy lak ttbe bersemnagt bw mlm ni..heee

    BalasPadam
  39. moga terus maju dengan semangat itu.. :)

    BalasPadam
  40. Konsistenkan semangat lamina bro !!

    BalasPadam
  41. NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman bl0g pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Search Blog