+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Khamis, 22 September 2011

Teknik Bergabung Badak Air Dengan Harimau Kumbang..

9:35:00 PTG

Share it Please

Kerja bodoh di siang hari.. 
Haha.. Pian dan Aku.. inilah kerja yg aku lakukan bila xde kerja.

57 comments:

  1. haha..mesti da takde kerja sangat la ni...kah3~

    BalasPadam
  2. hahaha... terbaik! seksi la korang.wakakaka :P

    BalasPadam
  3. aku ase baik mg g jupo doktor wehh..huhu

    BalasPadam
  4. kejadah la buat benda2 cam nih.. :p

    BalasPadam
  5. orang laki kalau x de keja salu buat perangai camni..haha..follow u 1715

    BalasPadam
  6. zul memang camni. aku dah paham sangat

    BalasPadam
  7. ooooo..aku suka teknik ni..dulu kalau mandi sungai suka main lawan lawan macamni..hahahahahahahahaha

    BalasPadam
  8. gila ! tu je la yang boleh cakap . hahha

    BalasPadam
  9. hahhaha..
    tapi inilah kenangan kalian berdua..
    karang dah ada anak isteri..
    mesti gelak bila ingat kisah silam...
    kan....

    BalasPadam
  10. masok sungai tenggelam trus,, hehehe

    BalasPadam
  11. Terima Kasih atas kunjungan!

    Wah?????

    Mana satu harimau kumbang?
    Mana satu badak air???

    Hebat!!!

    BalasPadam
  12. eh2,,ko dah daftar book of record blom? haha

    BalasPadam
  13. ko ptt suggest teknik nie kt ahli gimnas negara..haha..

    BalasPadam
  14. hahahahahaha gila kuat! haha

    BalasPadam
  15. errr,apa ke hal ni?hehe...;p

    BalasPadam
  16. kahkah..ni kompom takde keje

    BalasPadam
  17. background umah bujang yang terbaik...:)

    BalasPadam
  18. orang tak de keja selalu buat cam tu ke?


    salam singgah

    BalasPadam
  19. Wahahaha pekejadah nak jd transformer gamat nya hahaha...

    Teringat aku zaman dok asrama..

    Erm kemain lagi seluar gantung kat blkg tu sinonim dgn langsir hahaha mmg zaman remaja berharga ni.. nasib takde bentuk 3 segi ekekeke

    BalasPadam
  20. hahaha, dh mcm sami budhha ak tgk..

    BalasPadam
  21. dgn penuh keazaman utk posing mcm tu hahaha gigih lah bro!

    BalasPadam
  22. mmg takde keje. tapi dah jadi keje gak ni. hahaha!!!

    BalasPadam
  23. haha. apa motif ni sebenarnya? :p

    BalasPadam
  24. hahaha kelakar lak aii...cara nak bina stamina ke??

    p/s: join 1st segmen saya
    http://anisa-mylife.blogspot.com/2011/09/segmen-himpunan-nama-nama.html

    BalasPadam
  25. Ko memang kelakar laaa Bro...Yang kat bawah tu setengah mati... Ko boleh senyum kat atas....

    BalasPadam
  26. masa study sekolah duk asrama. selalu gak buat kerja gila macam ni. muahaha..

    MOHD NASER.com

    BalasPadam
  27. ngee.. mmg tadak keja sungguh nama nyer nieyh.. hehe

    BalasPadam
  28. Salam;
    sekali sekala lepas gian apa salahnya.!!

    BalasPadam
  29. Hahah budak laki memang camni eh kat umah sewa? :-p

    BalasPadam
  30. hahaha ! sengal jee korang !

    BalasPadam
  31. Mintak la brader2 yang kuat tu tarik tali langsir tu bagi teggang.... ada pekdah nya...!

    haha!

    BalasPadam
  32. bdk2 klas aku suka wat cm tuh. kat sunggai besh. pastuh terus terjun. haha

    BalasPadam
  33. haha. da macam nak terkentut da aku tengok yg baju merah tu.

    BalasPadam
  34. berapa lama boleh bertahan...

    BalasPadam
  35. hahahaha~~ nape pian kat bawah.. kasi pian kat atas.. amcam?? ada brani???hahaha.. :D

    BalasPadam
  36. uihhh..kesian kt piannn..awat lerr p dera dye mcm 2? ahaha

    BalasPadam
  37. salah satu teknik untuk bermesra dengan kawan-kawan....hahahah!!!!!!!!!

    BalasPadam
  38. kuat nye kuasa nih bila bergabung siap langsir pun dah terlondeh ;p

    BalasPadam
  39. ish3..anak sapo la 2 org ni....

    BalasPadam

Terima Kasih :D