+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Sabtu, 24 September 2011

Suhu Cuaca di Perlis hari ini ialah 36.4 C

4:46:00 PTG

Share it Please

Cuaca hari ini, sangat panas dan suhu di Perlis tengah hari tadi 36.4 C .. Mak aii panas gile.. Ni baru panas dunia, cuba korang bayangkan panas api neraka macam mana? eee.. seram kot.
Mujurlah hari ini, tak ada klas, just sibuk dengan robot.. Maaf r kawan-kawan kelab robot, aku balik awal sikit, aku ada hal yg nak diselesaikan. Erm.. skrang sudah beres.. haha, aku dah baiki motorsikal aku.. so boleh la naik dgan selesa..
dan kepada kawan2 aku.. kalau nk pinjam motor aku, jaga la leklok.. jgan tahu naik je.. Walaupun motor aku buruk, masih lagi berjasa k..
Malam ni, ada kelas Angklung di Seriab.. Jauh kot nk pergi.. rasa malas je, skip r kot.. hehe..

34 comments:

  1. jago kesihatan molek boh.. perlis kan panas sokmo. aduyaii

    BalasPadam
  2. yeke fatah?? mmg agak panas kn... hhaaiihh... ape2 pn lao jupe tego eda tao... :)

    BalasPadam
  3. panas ek?kt dungun ni bru pas ujan manje2...
    nway,kau jgn nk skip2 kls angklung tuh...pgi!

    BalasPadam
  4. oo,,kemaman..cuaca redup..tp x hjn...nyaman rasanya..

    berjiwa seni ye,,good :)

    BalasPadam
  5. kat cni pn pns gak (dunia...dunia..)..tp ptg or mlm kdg2 ujan..

    BalasPadam
  6. o mak aiii 36.4 celcius?
    napa tak naik lagi? hehe

    BalasPadam
  7. Salam;
    Rasa2nya seluruh malaysia panas ni kat Sarawak ni pun panas gila sedikit berjerubu...

    BalasPadam
  8. kat penang pgi tdi hujan.. haha..

    BalasPadam
  9. hui panasnya...bahang terasa tu..basah la ketiak dek peluh,...hehe

    BalasPadam
  10. Kat aloq setaq,
    kadang ujan... kadang panas sangat
    Minum air kosong banyak2

    BalasPadam
  11. fuuh panas nye..kat jaybee skrg tga musim ujan jer..

    kne rajin mnum air kosong, makan buah2an dan sayur..=)

    BalasPadam
  12. erkkk skrang cuaca mmg panas la.. haih ape skip2 kelas ni

    BalasPadam
  13. panas kn?sampaikn sy jalan dgn kwn sy tak bercakap sepatah pun sbb panas

    BalasPadam
  14. minum byk air supaya tak dehydrated nnt...^^

    BalasPadam
  15. kat Tawau pun panas bukan memain lagi.. haih,,

    BalasPadam
  16. pns giler..
    kalo ak knpom x than da huhu

    BalasPadam
  17. panas ke??kat sini ok2 je..;) Alhamdulillah..


    aktif bebenor,dengan angklungnya,,dgn robotnya..:)

    BalasPadam
  18. panas pun susah hujan pun susah...tapi kalau tahap bahaya lagi susah...hehehe

    BalasPadam
  19. pinjam kejap.. hahaha..

    lama xjln2 blog member2..

    BalasPadam
  20. hohoho..panas koottt..panas api neraka tak terbayangkan. sgt dahsyat..

    kelas angklung blajar men anglung ke..best nyer!

    BalasPadam
  21. eh, lagi satu. aku tak abes lagi exam daa. hari rabu nanti

    BalasPadam
  22. suhu kat perlis kadang2 boleh sama dengan UAE dah....

    bestnyaa jemur baju..haha :P

    BalasPadam
  23. Bumi Gambang, sejuk mendung je. ^_^

    Psst, pemain Angklung. Hebat tu.

    BalasPadam
  24. sabar je la.. orng prlis ke? aku stud uitm prlis

    BalasPadam
  25. ok tuh sblom ni sampai 40.1 C...

    BalasPadam
  26. bukan ker perlis negeri yg paling panas...rasanyerlah...sbb tempat lain xdelah panas sangat...

    BalasPadam

Terima Kasih :D