SPONTANEOUS THURSDAY : CINTA PENGUBAT HATI


Aku suka tengok gambar ni.. Bilakah Masanya?
"Kata-kata cinta yang lahir hanya sekadar di bibir dan bukannya di hati mampu melumatkan seluruh jiwa raga, manakala kata-kata cinta yang lahir dari hati yang ikhlas mampu untuk mengubati segala luka di hati orang yang mendengarnya."

SPONTANEOUS THURSDAY : CINTA PENGUBAT HATI SPONTANEOUS THURSDAY : CINTA PENGUBAT HATI Reviewed by Zul fattah on 12:26:00 PG Rating: 5

51 ulasan

  1. pergh,ini betul2 spontankah?hehehe...;p

    BalasPadam
  2. sooo sweeeeeeeettttttttt........

    BalasPadam
  3. betul betul..alaa sweetnyeetnyee

    BalasPadam
  4. jiwangnye awk mlm neyh...auwww!!!
    tp btoi da tuh...aq stuju je :)

    BalasPadam
  5. kata2 cinta itu adalah pengubat hati... dan kadang2 menjadi racun yang membunuh.. nice..:)

    BalasPadam
  6. saya dah tag awak..hehe..

    http://mohdnaser.blogspot.com/2011/09/segmen-aimie-diyanna-segmen-xx-tra.html

    BalasPadam
  7. like...like...like...and like...

    BalasPadam
  8. ehem2..sedang dilamun cinta ke??kawen tak jemput..hihi..:)

    BalasPadam
  9. fuh,,,
    tersentap..
    mmg benar!!!
    kata2 ikhlas mmg terkesan dihati,,

    BalasPadam
  10. aduuuuuuuuhaaaaaaaiii
    marilah bercinta dengan hatiii =]

    BalasPadam
  11. aicecece..jumpe jodoh ny, xkemana..jodoh pertemuan ketentuan Allah swt ^_^

    BalasPadam
  12. acececece~jiiiwaaanggg nyer dia :)

    BalasPadam
  13. ceeewwaaahh.. mermadah gurindam la plak... hihihi,... dalam hati ada TAMAN ka? hihi

    BalasPadam
  14. 1 fine day... :) sabo ye fatah...

    BalasPadam
  15. Kancil Menggo dan birthday aku .http://gilamodified.blogspot.com/2011/09/bgr-kancil.html

    BalasPadam
  16. insyaAllah ko akn jmp soulmate ko n akn bkwen hehehe..
    jgn lupa doa ye..

    BalasPadam
  17. UNTUNGG laaa orang nak bercinta.

    BalasPadam
  18. yg dekat ni jgn lupe jemput kalo bab mkn nasi minyak tu yer..hehhe....

    BalasPadam
  19. dalam maksud ni..cube hurai ckit cik fattah..hehe

    BalasPadam
  20. `wah.. semoga cepat2 bertemu jodoh..=)
    ~sangat suka kata2 dibawah gambar tue..

    BalasPadam
  21. cinta anugerah dr-Nya yg penuh indah ~

    BalasPadam
  22. susah nak bezakan ikhlas dgn tak..huhu..

    BalasPadam
  23. cunnya gambar..insyaAllah 1 hari nanti..amin..

    BalasPadam
  24. Cinta lahir dari hati susah nak dapat.....

    BalasPadam
  25. jangn jmpe jmput..ngee..tak lme lgi la tu..huhu

    BalasPadam
  26. wowee..jiwang nye entry ni.hehehehe

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Search Blog