SPONTANEOUS THURSDAY : CINTA PENGUBAT HATI


Aku suka tengok gambar ni.. Bilakah Masanya?
"Kata-kata cinta yang lahir hanya sekadar di bibir dan bukannya di hati mampu melumatkan seluruh jiwa raga, manakala kata-kata cinta yang lahir dari hati yang ikhlas mampu untuk mengubati segala luka di hati orang yang mendengarnya."

SPONTANEOUS THURSDAY : CINTA PENGUBAT HATI SPONTANEOUS THURSDAY : CINTA PENGUBAT HATI Reviewed by Zul fattah on 12:26:00 PG Rating: 5

51 ulasan

  1. pergh,ini betul2 spontankah?hehehe...;p

    BalasPadam
  2. sooo sweeeeeeeettttttttt........

    BalasPadam
  3. jiwangnye awk mlm neyh...auwww!!!
    tp btoi da tuh...aq stuju je :)

    BalasPadam
  4. kata2 cinta itu adalah pengubat hati... dan kadang2 menjadi racun yang membunuh.. nice..:)

    BalasPadam
  5. saya dah tag awak..hehe..

    http://mohdnaser.blogspot.com/2011/09/segmen-aimie-diyanna-segmen-xx-tra.html

    BalasPadam
  6. ehem2..sedang dilamun cinta ke??kawen tak jemput..hihi..:)

    BalasPadam
  7. fuh,,,
    tersentap..
    mmg benar!!!
    kata2 ikhlas mmg terkesan dihati,,

    BalasPadam
  8. aduuuuuuuuhaaaaaaaiii
    marilah bercinta dengan hatiii =]

    BalasPadam
  9. aicecece..jumpe jodoh ny, xkemana..jodoh pertemuan ketentuan Allah swt ^_^

    BalasPadam
  10. ceeewwaaahh.. mermadah gurindam la plak... hihihi,... dalam hati ada TAMAN ka? hihi

    BalasPadam
  11. Kancil Menggo dan birthday aku .http://gilamodified.blogspot.com/2011/09/bgr-kancil.html

    BalasPadam
  12. insyaAllah ko akn jmp soulmate ko n akn bkwen hehehe..
    jgn lupa doa ye..

    BalasPadam
  13. yg dekat ni jgn lupe jemput kalo bab mkn nasi minyak tu yer..hehhe....

    BalasPadam
  14. dalam maksud ni..cube hurai ckit cik fattah..hehe

    BalasPadam
  15. `wah.. semoga cepat2 bertemu jodoh..=)
    ~sangat suka kata2 dibawah gambar tue..

    BalasPadam
  16. cinta anugerah dr-Nya yg penuh indah ~

    BalasPadam
  17. susah nak bezakan ikhlas dgn tak..huhu..

    BalasPadam
  18. cunnya gambar..insyaAllah 1 hari nanti..amin..

    BalasPadam
  19. Cinta lahir dari hati susah nak dapat.....

    BalasPadam
  20. jangn jmpe jmput..ngee..tak lme lgi la tu..huhu

    BalasPadam
  21. wowee..jiwang nye entry ni.hehehehe

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Search Blog