+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Khamis, 15 September 2011

SPONTANEOUS THURSDAY : CINTA PENGUBAT HATI

12:26:00 PG

Share it Please

Aku suka tengok gambar ni.. Bilakah Masanya?
"Kata-kata cinta yang lahir hanya sekadar di bibir dan bukannya di hati mampu melumatkan seluruh jiwa raga, manakala kata-kata cinta yang lahir dari hati yang ikhlas mampu untuk mengubati segala luka di hati orang yang mendengarnya."

51 comments:

  1. pergh,ini betul2 spontankah?hehehe...;p

    BalasPadam
  2. betul betul..alaa sweetnyeetnyee

    BalasPadam
  3. jiwangnye awk mlm neyh...auwww!!!
    tp btoi da tuh...aq stuju je :)

    BalasPadam
  4. kata2 cinta itu adalah pengubat hati... dan kadang2 menjadi racun yang membunuh.. nice..:)

    BalasPadam
  5. saya dah tag awak..hehe..

    http://mohdnaser.blogspot.com/2011/09/segmen-aimie-diyanna-segmen-xx-tra.html

    BalasPadam
  6. like...like...like...and like...

    BalasPadam
  7. ehem2..sedang dilamun cinta ke??kawen tak jemput..hihi..:)

    BalasPadam
  8. fuh,,,
    tersentap..
    mmg benar!!!
    kata2 ikhlas mmg terkesan dihati,,

    BalasPadam
  9. aduuuuuuuuhaaaaaaaiii
    marilah bercinta dengan hatiii =]

    BalasPadam
  10. aicecece..jumpe jodoh ny, xkemana..jodoh pertemuan ketentuan Allah swt ^_^

    BalasPadam
  11. acececece~jiiiwaaanggg nyer dia :)

    BalasPadam
  12. ceeewwaaahh.. mermadah gurindam la plak... hihihi,... dalam hati ada TAMAN ka? hihi

    BalasPadam
  13. 1 fine day... :) sabo ye fatah...

    BalasPadam
  14. Kancil Menggo dan birthday aku .http://gilamodified.blogspot.com/2011/09/bgr-kancil.html

    BalasPadam
  15. insyaAllah ko akn jmp soulmate ko n akn bkwen hehehe..
    jgn lupa doa ye..

    BalasPadam
  16. UNTUNGG laaa orang nak bercinta.

    BalasPadam
  17. yg dekat ni jgn lupe jemput kalo bab mkn nasi minyak tu yer..hehhe....

    BalasPadam
  18. dalam maksud ni..cube hurai ckit cik fattah..hehe

    BalasPadam
  19. `wah.. semoga cepat2 bertemu jodoh..=)
    ~sangat suka kata2 dibawah gambar tue..

    BalasPadam
  20. cinta anugerah dr-Nya yg penuh indah ~

    BalasPadam
  21. susah nak bezakan ikhlas dgn tak..huhu..

    BalasPadam
  22. cunnya gambar..insyaAllah 1 hari nanti..amin..

    BalasPadam
  23. wah, nak kahwin dah ke? huhu

    BalasPadam
  24. Cinta lahir dari hati susah nak dapat.....

    BalasPadam
  25. jangn jmpe jmput..ngee..tak lme lgi la tu..huhu

    BalasPadam
  26. wowee..jiwang nye entry ni.hehehehe

    BalasPadam

Terima Kasih :D