+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Sabtu, 10 September 2011

Projek Terlampau Untuk Hari Ini..

8:21:00 PG

Share it Please
Apasal zaiton sameon ni?
Hahaha.. aduiii.. makk aii.. tajuk, otak blue betul.. erm..akhirnya dah sampai masa untuk aku berkemas-kemas.. akitiviti aku untuk hari ini, ialah

 bersukan dan bersenam, berekriasi bersama keluarga..
hidup ceria..

Lol.. apasal kluar lagu bersukan ni..? Nyah ko dari sini... ZZzzz.. Ok la.. ok la.. aku cuma ada masa 1 jam dari skrang nk berblogging..
slepas 1 jam ni aku akan :
  1. g kemas bilik
  2. basuh baju, kasut,stoking, boxer, sluaq..
  3. g kedai, photostat benda2 yg patut
  4. gunting rambut kot.. arghh.. tidak..
  5. bagi makan ikan guppy aku.. 
  6. erm.. last skali.. pack baju2 masuk dlam bag.. esok dah nk blah dari rumah ni..
Berat rasa nk tinggalkan rumah ni.. nk tinggalkan mek aku yg tengah sakit ni.. lpas aku pergi ni.. yg tinggal di rumah aku ialah mek aku dgan kakak aku je la.. yg lain semua dah xde.. huwaa.. 
Lpas aku pergi ni.. xde r org yg nk slalu ziarah kubur arwah ayah.. erm.. rindu.. rindu..

Xpe la.. aku terpaksa.. langkahkan kaki ini.. kena jugak g blajar.. demi menjadi seorg engineer.. huhu.. 

31 comments:

  1. macam same jew..semua same kecuali yang last....sebab aku tak pack brg ke mana2..hehe yang lain sume same

    BalasPadam
  2. slmt kembali mnjadi 'ulat buku' hehe...

    BalasPadam
  3. sama la..esok aku nk blah dah..huhu..rndu2

    BalasPadam
  4. banyaknye bnda kene settle..selamat study balek..nt dh berjaya jgn lupe jasa org tua taw

    BalasPadam
  5. salam.. tak pelah kalau tak ada yang selalu ziarah kubur arwah.. janji kita tak putus2 doakan dia disetiap solat kita...bangkit balik utk mood belajar k... jgn terpedaya dengan mood cuti!

    BalasPadam
  6. selamat masuk belajar bro..
    semoga cita2 mu tercapai..(^^,)

    BalasPadam
  7. semoga cita2 mu tercapai...

    belajar rajin2 eh... GUD LUCK!!

    BalasPadam
  8. Teruskan perjuangan dik. Belajar utk mada depan. Yg penting ingatan pada keluarga usah lupa, bila cuti jenguk balik rumah org tua....

    BalasPadam
  9. ingatkan nk g ke medan perang...hukkk

    BalasPadam
  10. takpe, dari jauh sedekah kan ayat2 al-quran, insyallah pasti dia lebih berbangga sebab anaknya bersemangat mencapai cita2..

    BalasPadam
  11. haha..aku dr smlm ta siap..tanggu ta habis2 :D

    BalasPadam
  12. kau engineer zul? todiaa todiaaa

    BalasPadam
  13. selamat kembali ke sekolah....nanti dah kerja kau akan sangat merindui zaman belajar.serius!!

    pssttt..tu bukan zaiton sameon..tapi pelakon sapa ntah nama dia.

    BalasPadam
  14. hoho bkal engineer rupenya hahaha..
    slmt pulng ye..

    BalasPadam
  15. Rekreasi berinsipirasikan kak Eton eaaa...hahaha lawak tol!
    Mesti sambil jog smbil dgr mp3 Menaruh Harapan nih...

    btw...Happy Study yek!

    BalasPadam
  16. selamat smbung belajar... kb mmg tgh belajar da ni..hehehe..

    BalasPadam
  17. Salam;
    Kaca mata Rayban..jangan lupa bawak..nanti tertinggal pulak..hahahaaa!!

    BalasPadam
  18. aku pon naik bas malam nie~~

    ayuh kembali ke sekolah..=D

    BalasPadam
  19. selamat menjadi ulat buku semula...
    belajar rajin2 tau...

    BalasPadam
  20. ahahh.
    ramai yg busy body arini. haha

    esok ramai yg nak blah. cuti lame dah kannnn. =p

    BalasPadam
  21. wahh aku dah sampai di unimap ni. hahaa

    biarkan doa menjadi peneman dikala rindu kepada arwah.. itu yang terbaik :)

    BalasPadam
  22. hahaha.. dah lama sangat cuti tuh.. balik la sini... XP

    BalasPadam
  23. belajar rajin2..jangan hampakan harapan mak ko,,dah senang nanti jangan lupa kat mak!

    BalasPadam
  24. be patient ya..all the best to u..and just follow the flow of life :)
    tabahkan diri!

    BalasPadam
  25. oh-mak-oi. lomag semanagt tgk gambar tu haha

    BalasPadam
  26. selamat sambung belajar balik! :)

    BalasPadam
  27. weeeee
    selamt ber ENGINEER ye
    jgn memalas
    jgn lupe hupdate belooog =]

    BalasPadam
  28. belajar jangan tak belajar!

    BalasPadam

Terima Kasih :D