+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Ahad, 25 September 2011

Kenapa wanita sering dikaitkan dengan simbol seks ?

12:53:00 PG

Share it Please
Gambaq ni jadi mangsa aku.. haha..
Satu fakta menarik yang perlu sentiasa diingat mengenai tubuh badan wanita. Renung-renungkan soalan - soalan ini.

1. Kenapa wanita sering dijadikan bahan ekploitasi seks di seluruh dunia ?
2. Kenapa wanita sering dikaitkan dengan simbol seks ?
3. Kenapa filem dan gambar lucah lebih memfokuskan kepada wanita ?
4. Kenapa Islam sejak dari dahulu sangat-sangat menjaga kehormatan tubuh badan wanita melalui konsep AURAT ?
5. Kenapa Hawa diciptakan untuk Nabi Adam ?
6. Kenapa wanita diciptakan untuk lelaki ?
7. Apa yang istimewanya tubuh badan wanita hingga begitu mempengaruhi nafsu lelaki ?

Itulah kelainan wanita. Hampir keseluruhan tubuh badan wanita mampu merangsang nafsu seks lelaki. Betis dan peha mereka menggoda, punggung serta kemaluan mereka menggoda, pusat dan dada mereka menggoda, wajah cantik mereka memukau jiwa. Ketahuilah bahawa perkara pertama yang lelaki mahukan pada diri wanita adalah seks.

Maka pada akhir zaman ini, timbullah isu BERTUDUNG TETAPI TELANJANG. Mereka mengaku kononnya sudah berpakaian menutup aurat, tetapi pakaian mereka masih menampakkan bayangan dan bentuk bahagian tubuh badan mereka yang wajib dilindungi..

p/s: aku yg sering jadi mangsa oleh awek2 macam ni.. membuatkan air aku sampai dikepala.. huwaa..

61 comments:

  1. ''mbuatkan air aku sampai dikepala..'' parah dah ko nih..haha

    BalasPadam
  2. mashaAllah...

    wanita tu perhiasan dunia... dan mungkin kerana itulah wanita sering dijadikan objek untuk menyesatkan...

    tak semua lelaki inginkan sexs semata2...

    "air sampai dikepala"?????

    muhasabah kembali....

    BalasPadam
  3. wanita perhiasan dunia...lelaki kena jaga pandangan dari tgk wanita...

    BalasPadam
  4. lelaki jaga pandangan..pompoan jaga aurat.insyaALLAH aman dunia ni

    BalasPadam
  5. sekarang ramai yg bertudung sebab fesyenn..sekejap on sekejap off haishh

    BalasPadam
  6. "air sampai kepala?"

    tak paham aq..pe maksudnya..haha~

    BalasPadam
  7. kerana kau adalah lelaki...!

    BalasPadam
  8. wanita itu kan perhiasan dunia... sabarlah wahai kaum lelaki...semua wanita harus menjaga permakaian, maka kaum adam juga harus menjaga penglihatan... hehhehe...

    cepat2 lah dirikan masjid zul..:)

    BalasPadam
  9. yup..pompuan jaga aurat, laki jaga mata kan? baru selamat dan aman..:)

    http://inblog2share.blogspot.com/

    BalasPadam
  10. lelaki mmg...errr... tp ia fakta. wahai pompuan, berubahlah.

    BalasPadam
  11. no komen yg last tu haha.. tp btol lah, wanita mmg simbol seks..

    BalasPadam
  12. no komen ehehe..tpy kt atas tu sume betul:) eheheh

    try tye ppuan la heeh

    BalasPadam
  13. aq mls nk bce sbnrnye tp aq bce jgk...
    aq mls nk komnen sbnrnye tp aq komen jgk...=='

    BalasPadam
  14. Baru tengok dah gitu.... Scary la....

    BalasPadam
  15. Tahap wajib kawin dah ni... kalau dah ada calon tu cepat2 la, jangan lambat2.. okebai!

    BalasPadam
  16. maaf nak kata tp kebanykan org sekarang ni xada kefahaman atau xdpt maklumat yg betoi dlm menutup aurat...

    ada yg taw tu buat2 xtaw...

    dikhuatiri jgk banyak yg pakai tudung tu just nak ikut fesyen...

    wallahualam...

    BalasPadam
  17. wowowo. itu sangat bahaya =_=

    BalasPadam
  18. err bro...ko kne cntrol jga nafsu weyh,parah dah ni..huhu...

    BalasPadam
  19. opsss..tetttt..ganas statement tuh..hahaha..

    BalasPadam
  20. kesimpulan... perempuan jagalah aurat

    BalasPadam
  21. errr terkesima baca ayat yg lassttt skali tu huhuhu

    BalasPadam
  22. Errr... tangan kaku nak komen since baca yg last tu. :-p

    BalasPadam
  23. masing2 pandai jaga diri... tu yang terbaik kot. kaum adam jaga pandangan. nasihat lah bila perlu. dah menjadi tugas kaum menjadi imam dan pemimpin buat kami kaum wanita.

    BalasPadam
  24. blog ko plak simbol seks...kekeke

    BalasPadam
  25. sebab perempuan dilihat lemah?

    BalasPadam
  26. hamboi..lasernye kau..huhuhuhuhu..len kali dah nampak macam tu jangan la pandang..=)

    BalasPadam
  27. imaginasi lelaki terlalu tinggi berbanding perempuan. tulah yg bahaya.
    err, lelaki pndai berimaginasi even seorg perempuan menutup aurat dengan betul sekalipun.
    ta slhkan sesiapa, entry teguran yg baik. paling penting, 2 2 pun kne pndai main peranan. yg sorg jga pndangan, yg sorg jga aurat. :)

    BalasPadam
  28. tudung ikut fesyen.. mmg ramai.. berdoalah dia tutup aurat kerna Allah

    BalasPadam
  29. wanita dengan gejala DEDAH, lelaki pula dengan gejalan DADAH!...kalau zul sudi join :

    http://sun3tpini.blogspot.com/2011/09/1st-segmen-santri-komputer-kesayanganku.html

    BalasPadam
  30. terkesima guwa baca ayat last lu tuu bro .
    miahahahahaa !

    BalasPadam
  31. biasalah lelaki bila tgk pmpuan kan .. fantasi berlebihan ..hahaha ..
    sbb tu pmpuan kene tutup aurat betul2 .. bukan sahaja mmbaluti aurat .. nnt lelaki lg mudah berfantasi :D

    BalasPadam
  32. arrrgghhhh!! setuju! setiap anggota badan perempuan boleh buat lelaki teransang..terupama prempuan yang putih melepak..perghhh!

    BalasPadam
  33. tapi aku ada baca satu artikel. klau namanya lelaki pompuan pkai purdah dia tgk pun dah bayang macam macam. pastu dia kata pompuan pakai baju kurung nampak "seksi" sebab bole byang macam macam. adess..aku speechless baca entry tu.

    BalasPadam
  34. setiap inch tubuh wanita itu mampu menggoyangkan lelaki. tak kisah la pmpn itu seksi atau tidak.seksi itu subjektif. hihi. jadi, lelaki, jaga penglihatan dan wanita jaga kesopanan :)

    nice entri ;)

    BalasPadam
  35. okeh.
    pada gua.
    both sucks.
    sesetengah lelaki dah kira paranoid.
    perempuan pakai baju biasa2 pun dia akan bayang lebih.
    apatah lagi seksi.
    dan sesetengah perempuan pakai baju macam sengaja nak tonjol apa yang tak patut ditonjol.
    gua tak tahu apa mereka rasa.
    bangga?
    kamon.
    gua rasa lelaki tak akan berfantasi pada mereka yang litup halang auratnya.
    kalau sliding door full tinted.
    kita takkan nampak apa tuan rumah buat.
    tapi kalau jenis tembus cahaya.
    tuan rumah main fesbuk pun kita boleh tgk.
    ye dak.
    tapi semua terletak pada kuatnya iman.
    lemah iman.
    mudahlah goyahnya jejaka.
    rendahlah peribadi si hawa.

    BalasPadam
  36. itulah hikmahnya menutup aurat bg perempuan & menjaga pandangan untuk lelaki & juga perempn..

    BalasPadam
  37. sebab tu la..napsu lelaki satu tapi akal depa 9 akal..dgn kurniaan akal tu lah depa gunakan utk mgawal napsu yg bergejolak tu..dan perempuan ada 9 napsu 1 akal..haishh..igtlah..npsu adalah ibarat musuh ketat manusia..sebab tu la kita diberi akal utk berfikir.panduan hidup ( alquran) pun dah ada..cuma ble napsu merajai diri..sume dilupakan..eh..betul ke aku cakap? hahahaha ... :p

    BalasPadam
  38. bergantung pada lelaki la pandang wanita tu camne....

    blog~blog~ blogwalking!! ^__^V
    Latest Entry :
    1.Kita Kawan Kan? Kan?
    2.Cave of Golden Rose COllection Download
    3.Dapat Duit Pasif Online

    BalasPadam
  39. cpt kawin zul. hehe. bleh makan nasi minyak.

    jemput ke blog saya ye?

    MOHD NASER.com

    BalasPadam
  40. imaginasi lelaki terlalu tinggi, awek baju kuung pun dia ley nampak sexy.. =_='

    BalasPadam
  41. sebab tu la,perempuan jadi senjata syaitan. hangpa punya imaginasi tinggi sangat..haish!

    BalasPadam
  42. obatnya..
    http://qalamsyuhada-musafircintailahi.blogspot.com/

    BalasPadam
  43. zul ayat kat bawah tu.....hahahaha....kawen ler cepat2 skit..

    BalasPadam
  44. Kawin aje ....siapa .. yang berkenan habis cerita.

    BalasPadam
  45. da pompuan memanjang dok tayang 2 kat depan lelaki cm ne la lelaki nk jage pglihatan..

    BalasPadam

Terima Kasih :D