+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Khamis, 25 Ogos 2011

Saya sekarang percaya diri sendiri dalam segala situasi.

5:47:00 PG

Share it Please

Arghhh... ( sambil membuat senaman cakar rimau) .. Fuhh.. dah pagi rupanya.. haha..Saat-saat menunggu azan subuh ni, aku nk kongsikan sedikit, kata-kata semangat di pagi hari ni.. semoga pagi ini, akan membawa seribu rahmat kepada korang semua termasuk la diri aku sendiri..

"Ketika saya berbicara, suara saya terdengar jelas, kuat, dan percaya diri. Saya sekarang percaya diri sendiri dalam segala situasi. Kerana saya adalah pemimpin yang memimpin dengan penuh kepercayaan dalam diri sendiri."

Aku kena yakin.. yakin, yakin...yakiiinnn.. yakinnnnnn.. ya yakin.. pada diri sendiri (sambil bangun mengangkat ibu jari) ya aku yakin.. aku tidak akan mudah mengelabah.. aku percaya akan diri aku.. aku sudah tidak malu untuk berbicara dengan orang lain, kerana aku sudah mengenal erti dewasa.. Yahooo.. I'm free now.. haha

p/s : baca ayat diatas setiap pagi.. korang akan berasa lebih yakin setiap hari..

26 comments:

  1. haha terbaik.. memang sangat bermotivasi

    BalasPadam
  2. motivasi yang baik...langkah kena berkeyakinan

    BalasPadam
  3. wah memang ada confident nih..hehe

    BalasPadam
  4. ya...aja-aja.. fighting.. haha

    BalasPadam
  5. keyakinan itu mmg penting.. barulah hari2 yang dilalui terasa bersemangat.

    BalasPadam
  6. segmen motivasi pagi...terbaik! ^.^

    BalasPadam
  7. motivasi pg yg amat berkesan..thumbs up!!

    BalasPadam
  8. haha~ terasa relate-able~ :]

    BalasPadam
  9. eeerrrkkk... yakin boleh... M'sia boleh.. hehehe

    BalasPadam
  10. "im free now??""

    mendalam maksud tuh...

    keyakinan tu memang perlu untuk menjadi insan yang berjaya...

    BalasPadam
  11. dlm hidup nie mmg kena sentiasa bermotivasi..=)

    BalasPadam
  12. cayo-cayo! fighting!
    teruskan bersemangat dlm menempuhi kehidupan nie..^^

    BalasPadam
  13. pepagi buto nak cakap cam tu...oklah but not for me....bangun pagi p mandi pun leh mamun g...hahahha...

    umah dah cantik tp still xnk buat chatbox ker bro?

    BalasPadam
  14. Thanks~ Kakkoii akan cube!

    BalasPadam
  15. Assalamualaikum..lama rasenyer CikNyz tak jenguk belog ni…..dikesempatan ni CikNyz nak ucapkan

    Selamat berpuasa & Selamat hari Raya
    http://syazny7.blogspot.com/2011/08/selamat-hari-raya.html

    ikuti jugak entry pasal Gunung kinabalu dari Part1-Part 4
    http://syazny7.blogspot.com/2011/08/ciknyz-gunung-kinabalu.html

    BalasPadam
  16. tahniah, anda benar-benar yakin.. :)
    teringat pula dulu-dulu masa sek dlm kelas add math. bila stress xfhm apa cikgu ajar, kena bangun pergi belakang kelas dan cakap, "ya, saya boleh buat. saya suka add math!" hahaha..

    btw, maaf lama tak berkunjung. aku terpaksa balas komen blogger yg dtg komen entry aku dulu, br member2 blogger yg update sebab ritu lama aku xbls, xsihat.. sorry yer.. nie aku dh try recover semula.. :)

    BalasPadam
  17. terime kaseh pakar motivasi :D

    BalasPadam
  18. @cik kasut : kan aku dah cakap.. aku tak mahu letak chat box lagi.. no function la..aku bukannye gunapun..

    BalasPadam
  19. @izfanora : hehe..xpe..saya faham.. jaga kesihatan tu dulu k..baru boleh blogging..

    BalasPadam
  20. @syrup masin : sama2 bro.. haha..

    BalasPadam
  21. @syrup masin : sama2 bro.. haha..

    BalasPadam

Terima Kasih :D