Ahad, 14 Ogos 2011

Rindu Kembali Bertaut di Pagi Hari..

Hey..selamat bersahur semua.. Aku tak mahu cakap banyak pagi ini.. just nk cite aku mula rindu pada zaman dahulu.. Tak tahu la aku...perasaan ini datang tiba-tiba..Arghh..Malas aku nk ingat cite lama... tapi
itulah pengalaman aku..pengalaman yg mengajar aku menjadi lebih dewasa.. Lihatlah..:

ni masa aku blajar di Kolej Mara Kuala Nerang.. really miss korang semua..S08.. tetap dihati dow..


last pic..before end of the study... huhu..--cuba teka..mana aku?--

Aku rindukan kelas S08.. bila la dapat jumpa korang semua eh? 

11 ulasan:

  1. Hai..
    salam ziarah..
    btw, da follow awk da..
    n slmt berpuasa jugeks.. (^_*)

    BalasPadam
  2. salam...junior sy la ni...hehehe..tc husni jd penasihat kelas kterg gk batch 2008/2009..best kn tc baik sgt...KMKN terbaikkk!!

    BalasPadam
  3. met pagi...!!..jenjalan kat sini..dan pollow...;d

    BalasPadam
  4. owh..budak matrik ke??
    hahaha....
    (^_^)

    BalasPadam
  5. sapalah yg tak rindu kwan lma...?bnyk nostlgia indah yg berlku....mmg sukar dilupakan...so,tak mustahil rasa rindu itu dtg tiba2...(ada chance boleh jd novelis x saya?)

    BalasPadam
  6. kadang2 terfikir nak jadi budak2 balik pun ada, nak balik smua kenangan2 masa zaman sekolah, dgn kawan2. :D

    BalasPadam
  7. zaman muda belia mmg zaman terbaik.. huhu..

    BalasPadam

Terima Kasih :D