+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Rabu, 10 Ogos 2011

Doodle aku hencem lol?

12:36:00 PG

Share it Please

Haha..terharunya... bestnya.. aku dapat doodle free dow.. hehe..
ini semua kerja Alif r ni...rajin dia buat doodle.. apapun memang hencem r doodle aku ni..huhu..
Jangan jelous yup.. 

Kalau korang semua nk doodle ni, kena r terjah blog Alif ..Jangan pandai mintak jew.. kena pujuk2 manja Alif tu dulu.. baru dia buatkan.. haha..(gurau jew).

Kalau korang semua nk tahu, aku kenal Alif ni, melalui blog la.. kami kawan baik dow..
haha.. 

Akhir kata, tima kasih yup Alif.. cantik doodle ni, walaupun ada love kat tangan tu.. tak pasal2 aku kena cop dr Cinta.. 

15 comments:

  1. sama2 zul fattah... eh, dr cinta...hahahha!!!

    BalasPadam
  2. alooohh...cutenya...hehee

    BalasPadam
  3. alo,comey nye..jeles ni..dush2.. =D

    BalasPadam
  4. alololo...comeynye dr cinta..opsss~

    BalasPadam
  5. alololo...comeynye dr cinta..opsss~

    BalasPadam
  6. zul... dr cinta ok apa..dalam hati ada taman.. cute tau..:)

    BalasPadam
  7. knp sume suker doodle..? sbb comel.. alangkah best klu tau buat..

    BalasPadam
  8. wah doodle fre tu..mantap ah..hehe comel lg..

    BalasPadam
  9. alololo chumelnyerr..matatuh yg plg x bley tahan..hehe :)

    BalasPadam
  10. hehe.. memang cute pun.. tegok r sapa tuan yg buat ni..Alif Noor..
    Mr Doodle..and Noodle..haha

    BalasPadam
  11. kenapa banyak dow dlm nie...hahaha zul nape nampak gemus ;)...ke mamang gemuk pun..hahahahah

    BalasPadam
  12. @cik kasut : aku ni sedang2 jew.. gemuk tak kurus.. huhu..

    @ASNIZAZIZ : cute la.. hencem

    BalasPadam

Terima Kasih :D