+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Isnin, 22 Ogos 2011

Bodoh betul la, artis ni..

11:19:00 PG

Share it Please
Oit..kucing pun pandai pakai tudung la..

Bulan puasa.. bulan yg mulia kan..? Erm.. memang betul la.. apa punya soalan la.. tapi bulan puasa ni, kenapa masih pakai seksi2 lagi.. dah kurus puasa aku ni.. Oh!! demm.. 

Ok la.. aku nak memetik sedikit kata-kata dari artis kita.. artis malaysia katakan..

"Fiza pakai seksi sebab bersyukur dengan pemberian tuhan"

"Jeslina pakai baju seksi2 kerana malaysia ni panas...hehehehe!"

Apa punya jawapan la.. tak de otak ke diaorg ni, jawab ikut sedap mulut jew.. Aku tak boleh r nk terima jawapan diaorang ni.. jawapan yg sungguh lawak r.. nak tergelak aku dngar diaorg cakap macam tu..
Erm.. kelaut..kelaut.. tak kan lah sebab ni je kot, ko nk pakai seksi ooii..

Sedar la diri sikit.. tengok la dunia sekarang ni.. tempat kita je ok.. sebab masih ramai org alim dan beramal..
kalau ko duk negara lain, dah lama ko kena bala.. Cuba la berubah sikit.. tak kan la.. bila ko datang Kelantan baru ko nak tutup aurat.. jadi maknanya, ko lebih takut kena saman daripada kena azab di akhirat kelak..

Haha.. kurang asam betul la..  Apa pendapat korang, dgan jawapan artis ni tentang isu aurat..?

20 comments:

  1. doakan aje mereka akn menutup segla tempat2 yg terbuka itu..amin..

    BalasPadam
  2. alasan tak masuk akal...

    BalasPadam
  3. mmg terserlah kebodohan...doakan jelah smoga cpt sdr

    BalasPadam
  4. ai pakai seksi pun hati ai baik tawww..hahaha..

    artis malaysia memang bodo.. :P

    BalasPadam
  5. salam;
    tu jawapan org mkn burger atau gandum..kalau keturunan mkn belacan atau budu jawapan bukan bergitu.

    BalasPadam
  6. biarkan si luncai dengan labunyer...tp bila kena bala kita semua akan kena tempias sekali :(

    BalasPadam
  7. cute nye kucing tu ^^ hehe

    moga Allah bukakan pintu hati diorg tu nk menutup aurat..

    BalasPadam
  8. diorang pakai seksi coz xde sponsor kot~~

    BalasPadam
  9. bila dh mati baru nak sedar. tp mse tu semua penyesalan cde gune dh.. grrrrrrrrrrrr

    BalasPadam
  10. doakan moga allah bagi petunjuk kat dorang..

    BalasPadam
  11. semoga 1 hari mereka berubah, siapa tahu kan :)

    BalasPadam
  12. hmm..x sangka plak diorang boleh jwb mcm tu.tapi,mcm komen2 BLOGgers lain,kita doakan jelah supaya mereka berubah

    p/s : dan sy juga nak berubah :)

    BalasPadam
  13. Apa2 pun..kita doakan mereka semua, moga dapat hidayah dari Allah..

    BalasPadam
  14. ggrrr..yeke?kesengalan betol artis2 neh..boikot!!

    BalasPadam
  15. haha..err betol ke dyorg ckp mcm tuh??

    BalasPadam
  16. @syrupmasin:
    betul la.. dalam you tube pun ada video pasal ni .. pogram tv9 yg tanya pasal aurat artis.. aku ada video dia la.. ada ramai lagi artis.. cuma aku ambik yg ni je.

    BalasPadam
  17. kasisss sengatttt je artis tu
    hehe :)
    kalo nak tnjuk body tu ckp jela
    xyh nak byk alasn kan
    ^^

    BalasPadam
  18. lg 1 ayat klise diorg..

    ...."sy nk pkai tudung bila dh kawen nnt"...

    hmmm, mcm la 100% smpt kawen n bertaubat...

    moga diampunkan dosa2 mereka n kita jgk..aminn..

    BalasPadam
  19. fiza bagi statement macam tak penah belajar agama jekk

    BalasPadam

Terima Kasih :D