Apa pendapat korang dengan fesyen menutup aurat macam ni..?


terbaik r... ni selalu aku jumpa time, aku masuk sukan olahraga di sekolah dulu2.. Fuhh..memang banyak r.. tapi tak adala sampai macam ni sekali, pakai seluar pendek doe.. 
biase nya..budak2 siam je yg pakai macam ni.. kalau yg melayu pun.. paling kurang..
seluar panjang..rambut ikat je..
Tapi yg ni..aku bagi 5 bintang.. bodoh punya olang..
atas tutup..tapi bawah buka babe.. haha..

credit : sini
Apa pendapat korang dengan fesyen menutup aurat macam ni..? Apa pendapat korang dengan fesyen menutup aurat macam ni..? Reviewed by Zul fattah on 7:30:00 PG Rating: 5

29 ulasan

  1. kurang didikan agama tu kot.. :)

    BalasPadam
  2. menyampah pula aku tgok gamabar tu grr

    BalasPadam
  3. hahaha speechless la kot...tak dapek den nak tolong...mungkin dia igt kalau buat gitu,leh lari laju kot..

    BalasPadam
  4. xsuke!
    si bju biru: woohhh...ngeri tgokkkk!

    BalasPadam
  5. huh rasa mcm nk ketuk kepala dia ngn pembaris kayu! cikgu pun tak menegor ke haishh!!!

    BalasPadam
  6. Majulah sukan utk negara. Hehe.

    BalasPadam
  7. hish, baik xyah pkai tudung terus...bt malu org pompuan je..

    BalasPadam
  8. hmm..walaupun sy x cukup sempurna dlm menutup aurat..tapi,rasa segan jgk nampak ada org berpakaian mcm ni..macam2 hal..

    BalasPadam
  9. salam.......betul la apa fesyen la budak ni pakai...atas tutup bawah terbuka baik x payah pakai tudung tu...

    BalasPadam
  10. macam ni pun ader ker...lawak betul

    BalasPadam
  11. macam ni pun ader ker...lawak betul

    BalasPadam
  12. kenapa pakai tudung kalau pakai suar pendek? haishh, tak paham tol =.=

    BalasPadam
  13. seluar panjang kene curi kot huhu

    jom join
    http://gurlgemini.blogspot.com/2011/08/segmen-oshin-mimpi-yang-paling-best.html

    BalasPadam
  14. kah kah kah, buat malu je -_-

    BalasPadam
  15. hahaha
    baik tayah pakai tudung doe ! :?

    BalasPadam
  16. bodoh betul pompuan tuh... otak dia entah letak kat kepalalutut kot.... haish...

    BalasPadam
  17. JAMBAN~ =.= islam mewajibkan tutup aurat, bukan pakai tudung..sekali lagi, JAMBAN~ Grrr

    BalasPadam
  18. kiranya tak gunalah tutup aurat kat kepala, tp still aurat yg lain masih terdedah jg...

    BalasPadam
  19. aiii..wat malu je...apa dia pk ms pakai cm gni..emmmm

    BalasPadam
  20. tak cukup blaja agama la tu .kasi kerat la kaki dia..hee

    BalasPadam
  21. xleh nak judge juga. kena tengok didikan yg diterima oleh mereka.

    kadang kita nak menunding jari, tapi kita sendir belum cukup bagus untuk cakap mereka tak bagus. wallahua'lam.

    BalasPadam
  22. bahaha !!hadoii.. otak letak kat mne dik oii.. xde guna tudung kat kepala tu.

    BalasPadam
  23. admin ni suka lah tu orang dok kutuk2 orang dalam gmbar tu kan..

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Search Blog