+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Jumaat, 22 Julai 2011

Salahkah, jika Muka aku Berparut..?

11:57:00 PG

Share it Please

Mentang2 la, muka aku berparut.. diaorang ingat aku ni kaki pukul...haha..tak la, aku dah cuci tangan dah..
Sekarang aku dah jadi orang baik..dan tak mahu lagi masuk campur dalam urusan korang semua..
Setiap kali aku keluar rumah, mesti ada la, orang yg tanya..
"eh, muka ko kena apa tu Fattah"
aku dah penat nk jawab.. pertanyaan korang semua..
Ok, aku jawab kat sini.. muka aku ni.. kena...kena...kena..adala, something..haha..aku tak boleh cite r kat sini..
malu kot.. huhu..

Kalau korang tengok gambar atas tu.. itu gambar kelmarin punya..lepas aku balik, dari makan Mee dalam rok..(kedai tu nama dia, Mee dalam rok .. a.k.a. semak.)
haha..orang belanja, tunggu apa lagi..aku pergi r..
Oh ya..dalam gambar di atas tu..tak nampak sangat la, parut aku..huhu..selamat.. ok..
aku cuba zoom kan..bagi korang tengok.. wajah aku sekarang..


ha..nampak tu..sebelah kanan muka aku penuh dengan parut.. haha..padam muka aku...hilang semua kehenseman aku dahulu..(ceh poyo nya ayat..)
haha..lantak la...

kalau jumpa.. makcik-makcik @ orang tua, mesti diaorg usha aku lama r..haha..aku sampai nk tergelak pun ada...tengok reaksi muka diaorang...tapi, aku tak kisah pun.. sudah biasa..
Kalau kanak2 duk buat bising....aku pergi r dkat budak tu.. lepas tu senyap r..haha..sekali aku buka mata aku luas2..senyap...air mata mengalir..and then terdengar jeritan haha.. menangisla jawabnya..
takut kot dengan wajah aku sekarang...
macam nk makan orang je..

Aku harap korang semua tak takut dkat aku.. huhu..


haha..peace yo..inilah wajah aku sekarang.. harap korang semua sudi kawan dengan aku..walaupun wajah aku mcam ni..hehe..

14 comments:

  1. ish..kenapa fattah muka tu??? citer r...

    BalasPadam
  2. ce cite ce cite
    entry yg meaningful

    BalasPadam
  3. erm..nanti r..bila dah sedia.. hehe..

    BalasPadam
  4. haha!! lagi ok pe!! nampak macho sket, mcm Wolverine.. :)

    BalasPadam
  5. woahh, takot tengok. tapi kalo macam ade jahitjahit tu lagi macho. hehe

    XD

    BalasPadam
  6. ganaz tu..
    parut tu dh xleh hilang ke...?

    BalasPadam
  7. bestnya dapat amek gambaq kat bendang!!!!!

    hehe. macam kene cakar kucing je tu awak
    ^^

    BalasPadam
  8. hmm.takpe.org skrg xkisah sgt dah..asal hati tu baek..

    BalasPadam
  9. urrm..kat farmasi ade jerk ubt ilng kan parut..try la cari kat mane2 farmasi..tu mcm kesan kene benda tajam..parang ker?? nk aye teka x?? rase2 time kene nie mesti kamu ngah bergaduh kan2??kekeke

    BalasPadam
  10. parut gaduh dah hilang la..ni parut lain..

    BalasPadam
  11. urrmm..oo penh ade parut gadoh..patot la ayat kat ats tu ader tulis dah cuci tangn..keke..nie mesti akibt putus cinta g toreh muke sendiri..keke..betul x??hehehe

    BalasPadam
  12. Fattah, cuba awak g farmasi. rasanya ada krim untuk hilangkan parut. cuba je. jangan risau, saya tetap kawan dgn awak. cuma jangan pukul saya ek? haha..gurau je..

    MOHD NASER.com

    BalasPadam
  13. jom kite gune BIO-OIL..sy pon magsa keadaan pada parut juge..:)

    BalasPadam

Terima Kasih :D