+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Ahad, 5 Jun 2011

Tahi apa 3 Warna?

2:07:00 PTG

Share it Please

Haha...Haha...
Pak Ku makan buah salak...
Aku nk gelak...
hahaha...haha...

Alaihai... haha... jap..jap... aku nk tergelak ni... haha...
Haha... erm...erm... ok...ok..
cooldown bro... huhu...

Ok la.. dah!.. aku dah ok...
Ha... ni cerita masa aku form 5 dulu la..tetiba je tringat masa. ... aku dgan kawan aku duk lepak dlam kelas...
masa free katakan.. cikgu tak masuk... aku apa lg... pergi jalan2 kelas member aku..
lepak dgan member kelas ekonomi... haha..
Pada masa tu.. aku baru sampai.. diorang duk main teka-teki...
mcam2 la.. teka-teki yg kluar..
aku pun dah tak ingat ..banyak sngat...cuma dua tiga teka-lekuk je aku ingt...

Salah satu nya ialah...
Tahi apa 3 warna?...
Ha.... cuba korang jawab... memang celaka r teka-teki ni...
ni semua member aku punya kerja r...
mcam mana la otak dia boleh fikir nk buat teka lekuk mcam ni...
Habis kecoh satu kelas... duk gelak dalam kelas... haha

sampai sekarang pun.. aku masih guna lgi teka-teki ni... utk kenakan member aku...
haha... jahat kan... tapi..
memang betul la... jawapanya pun betul... tiada yg salah...
Ok la.. tak gun aku ... cakap banyak... 

Sapa-sapa yg rasa dia BIJAK dalam berteka - teki... CUBA la.. jawab teka lekuk aku ni...
HAHAHA..

5 comments:

  1. semua jawapan betul ka maksud unk ?

    BalasPadam
  2. la... ini teka-teki.. dan jawapannya... satu jew... jangan malu2 la.. jawab jew...

    BalasPadam
  3. abg fatah nk tahi ap??? hahahhaa......abg,nurul jujur setiap kali nk fikir tahi ap nurul tergelak tak bolh nk berfkir dh ni...hahahha......

    BalasPadam
  4. haha... ok la... aku bagitahu la.. jawapan dia...
    kecian kat korang... x dapat jawab..
    jawapannya ialah... tahi cicak berak berdarah.
    hahaha...kan 3 warna kan tu... merah,hitam..putih

    BalasPadam

Terima Kasih :D