+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Khamis, 9 Jun 2011

Rumah aku berhantu kew?

6:50:00 PTG

Share it Please

Apa itu bulat..? kenapa ia bulat..?
Adakah ia kosong....?
Kenapa ia kosong? Bagaimana nk tahu ia kosong?
Sapa yg cipta kosong ni...?

Ha..ha... itu semua aku tak tahu... yang aku tahu skarang ini...
kepala aku tengah kosong... taka ada benda dah nk pikir...
seua orang sibuk pergi makan di kenduri kahwin....
nak main bola tak boleh.. hujan...
nk main futsal.. lagi la tak boleh...
nak buat apa.. eh... ???
ni dah tak ada benda nk buat... so aku blogging r..

Ok la....aku nk cite r sikit satu pengalaman aku masa aku duk di UniMAP..
huuhuu... rumah aku berhantu..
Haha..
Utk pengetahuan korang semua.. aku la yg paling banyak kena ganggu.. 
second member aku...oops..(nama dirahsiakan)..
Aku selalu kena tindih masa aku tidor.. fuhh.. memang berpeluh r time tu..
adala..dlam seminggu 3@4 kali aku kena...
aku memang tak tahan r...
tapi.. waktu tu aku baru masuk... so..aku tak tahu r lagi pasal hantu ke puaka ni...
jadi aku buat bodoh je la..yg tahu pun roomate aku jew..
sebab dia slalu tersedar time aku kena tindih...
dia cakap aku selalu mintak tolong...
huhu...Seram... berdiri bulu roma aku time cite pasal ni...

Lepas aku kena tindih...aku ada la.. mimpi.. org yg berjubah putih datang kat aku...
dia cakap aku akan mati.. kena kelar...(kerat tengkuk)..
adoii...Takut gilew r, masa tu... memang aku insaf r jap.. lepas tu...

Itu masa sem satu...Masuk sem 2.. aku dah tak kena.. tp member aku plak yg kena.. 
haha.. Hbis r dia.. Selalu mengadu kat aku... sampai menangis.. dia tak boleh tidor...

Sebelum tidor.. tu memang kami dah basuh kaki.. tangan.. muka.. semua skali la.. dah baca doa tido..surah kursi.. tp tetap juga kena..

Fuhh.. memang kuat r jin ni.. tp korang tahu tak ..? apa sebab sebenar semua ini berlaku..?
haha... akhirnya.. aku brjaya mengetahui sebab dan penyebab kejadian ini...
Tapi aku tak boleh r ceritakan disini... 
kerana ianya melibatkan maruah seseorg... huhu..


p/s:aku dah ok dah.. lepas pergi jumpa bomoh ...cikgu kamal namanya.. dia pengamal rawatan tradisonal di tumpat, kelantan....

4 comments:

  1. kamu dari unimap ea? saya ada kawan kat sana :)

    BalasPadam
  2. la..engko je la yg bomohkan ape susah..

    BalasPadam
  3. Bella: yup saya UniMAP.. thun 2..
    Jiji: lol.. ni pasal member aku r.. dia ada penunggu...

    BalasPadam

Terima Kasih :D