+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Isnin, 13 Jun 2011

RM400 ribu tunggu juara Maharaja Lawak... Betul ke?

10:07:00 PG

Share it Please

BAHANG acara kemuncak program Maharaja Lawak semakin kian terasa. Aku sendiri pun tidak sabar-sabar nak tahu siapa yang akan dinobatkan sebagai Maharaja Lawak nanti. Apakah gelaran juara menjadi milik Jozan, Jambu, Sepah, Nabil atau R2....
 
SedangAku dan beberapa member aku leka dengan meneka siapa yang bakal membawa balik trofi rebutan pada rancangan akhir yang dijadualkan berlangsung pada 24 Jun,.. Aku ada dengar khabar gembira buat peserta Maharaja Lawak.. juara Maharaja Lawak nanti bukannya bakal memenangi RM300,000 seperti yang diumumkan dulu, tetapi RM400,000!..

Fuhyooo..memang kaya r lepas ni.. siapa-siapa yg bakal jadi juara ni.. famous.. populor.. kaya ..meletop r...
Dengan penambahan hadiah wang tunai ini..sebanyak RM100 000.. semangat peserta akan bertambah...

Bagaimanapun, apa yang masih menjadi teka-teki ialah jumlah peserta yang akan layak ke final nanti. Apatah lagi apabila mengenangkan kesemua peserta yang tinggal kini hebat-hebat belaka, sampaikan aku pun tak kering gusi melihat gelagat peserta masing-masing. 
 
Tapi.. aku masih lagi setia pada yg satu.. dan aku mengharapkan kumpulan JAMBU menang Maharaja Lawak ni.. kerana persembahan yg sempoi dan bersahaja.. 
Cuma yg membimbangkan aku sekarang ialah.. kumpulan Jozan yg.. memang power r.. lagipun.. undian penonton memihak kepada diorang.. susah r mcam ni..
 
Haha..
Anak raja makan buah salak,
Aku nak Gelak...

Hidup jambu... U can do it...

4 comments:

  1. jambuuuuuuuuuuuu
    terbekkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!

    BalasPadam
  2. salam kenal n follow back..

    huhu x penah tengok live.. selalu tumpak dak meja sebelah kat opis ni tengok ulangan kat tenet.. tapi jambu best.. hehe

    BalasPadam
  3. wowwwwww hampir setengah juta nihhhhh

    BalasPadam
  4. uishh.. ini peminat jambu rupanya.. sy pun ske jmbu gak.. heee..
    rm400ribu? kayo den kayo tuh!

    :)

    SEMUA BOLEH BACA, YANG TAKDE TERUNA N DARA PUN BOLEH!

    BalasPadam

Terima Kasih :D