+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Selasa, 14 Jun 2011

Perasaan sekiranya aku keluar dengan orang yang aku minati..

11:03:00 PTG

Share it Please

Apa??
Perasaan aku..!! . bila aku keluar dengan orang yg aku minat...
Soalan apa nie..?
Adiuh.. memang pening r aku nk jawab.. aku nk jawab mcam mana eh..
ko tunggu yew Jusoh..
Ok.. aku jawab soalan ko..

Perasaan yang aku rasa ialah:
nervous sangat.. rasa nk luruh jantung nie..
aku suka..suka... happy sangat... rasa nk melompat tinggi2 dan jerit puas2...bahawa aku suka.. hahaha
lepas tu.. aku rasa takut.. takut.. sangat... takut aku ada buat salah...
aku akan senyum.. rasa nk senyum puas2.. biar sampai ke telinga senyum nie.. huhu...
aku rasa.. malu la... malu.... maluuuuuuu... sangat.... merah rasa pipi aku...
Haha..aku rasa macam Mat Bunga plak.. nk mengayat katakan... berbunga2 la jawabnya.. tp aku tak pandai babe nk buat ayat2 ni.. ciplak boleh la...
hehe.. masa ni .. aku rasa ni pegang jew pipi dia.. nak cubit2 cikit.. nak bagi penampar.. haha..
Last skali.. masa makan@minum... aku buat macam tak lapar je la.. biar ah.. perut aku duk bunyi..
lpas dia pergi.. aku tibai r.. 
control babe.. huhu..

Tapi.. ini semua cerita dulu.. aku adalah aku sekarang ini..biarlah aku seorang diri.. aku tak mahu lg bercinta dengan siap2 pun.. cukuplah setakat ini.. perasaan cinta ini penuh dengan Ketawa dan Air Mata...

5 comments:

  1. nervous, excited, takut, geram semua ada. haha aku paham :)

    BalasPadam
  2. ala tomey2,he3. rasa sapa2 pun yg dpt kuar dgn org yg dia minat, semua alami simptom sama cam fat,hehe

    BalasPadam
  3. oh..normal rupanya menda tu..ramai lax ada simptom yg sama..br tau..hehehe

    BalasPadam

Terima Kasih :D