+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Khamis, 9 Jun 2011

Pelik ke tak? orang KL makan budu..

9:19:00 PTG

Share it Please
Hahaha...
Kelmarin result semester 2 dah kluar..
huhu..alhamdullilah..aku lulus semua..
hehe..

tak berair mulut ko?

Ok la.. aku nk suka tadi.. masa aku duk makan nasi dengan anak sdara aku..
Anak sdara aku ini nama Hazim.. dia duk KL.. dari kecik sampai la dia darjah 1..
Ala..time balik klantan ni.. masa hari raya.. tak pandai langsung cakap klantan.. duk cakap luar r..
haha.. Selalu r, kena ejek dgan budak2 cinie..
kcian kat dia.. 
tapi loni... pandai doh.. tak bunyi luar pun.. haha..
Sekarang dia dah darjah 2.. tinggal kat rumah aku ni.. sebab ayah dia sambung belajar..

Ok.. berbalik cerita aku... masa aku duk makan nasi tadi.. aku bagi r budu... saja jew aku gurau tadi..
eheh... tngok2 dia ambik.. siap tuang terus dlam nasi..
lol..

Aku: Along bukan tak makan budu kew?
Hazim: weih.. org kalu tak make budu takleh.. lekat nasi ..
Aku: haha..hoh.. toggok r..
Hazim:sejak duk di klate ni.. kena la hidup caro klate..
Aku: ho la.. budu ni banyok khasiat.. ore lo ni.. siap buat cosmetic lg...

Haha.. baru duk sinie dah pandai makan budu..
Lepas nie...aku nk bagi make durian plak.. selalu sangat kata durian nie busuk.. haha..
tunggu la musim durian.. 
poko durian blakang rumah ni pun tak bunga lagi.. bulan 7 nie biasa dia buah...
kita tunggu je la..

gambar nie masa dia duk kl..  skima kew?


2 comments:

  1. yum..yum...yum...budu oh budu..
    meleleh air liur ingt budu..=))

    BalasPadam
  2. hahaa.. sy yg blajo kat pantai timor nie pun tak makan budu tp isi umah yg kat utara nie plak yang kalo tak makan budu tak sedap katanya..

    hehehe.. :)

    BalasPadam

Terima Kasih :D