+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Isnin, 20 Jun 2011

Nama aku Zul Fattah Bin Saleh.. bukan patah..

11:28:00 PTG

Share it Please
Erm.. Malam2 ni.. apa la benda yg nak dibuat.. malas rasanya nak update blog hari ni.. 
penat tak hilang lagi.. nak tido pun, tak mengantuk..

Haa.. Aku nak cite sini.. aku baru lepas edit gambar guna photoscape.. baru nak belajar mengedit..
dapat la aku buat.. nak bagi cantik sikit gambar ni.. nampak elegent r.. amacam..??
asyik tengok gambar orang lain jew.. jeleous juga aku...

Ok la.. kita tengok hasilnya yg tak seberapa ni..


hehe.. mengalahkan model dalam Majalah Maskulin jew.. huhu..(gurau jew).. mana la layak aku nie.. kan..


Haha.. nak tergelak pulak.. posing macam nie.. lama dah aku nak tiru gambar budak popuan posing dalam FB huhu.. biasanya macam ni la.. gedik la.. x mo...x mo...


Gambar nie special utk someone jew.. tapi..... tapi...


Kurus kew aku??


harap2 lepas ni.. dapat r tercalon dalam bintang baru popular..kalau tak dapat...?
dapat masuk dalam majah sekolah pun jadi la...

huhu... just 4 fun utk malam2 nie.. daripada aku buat kerja yg tak berfaedah kat luar tu.. baik aku duk dalam rumah ni.. edit gambar... baca blog...berita... dapat juga ilmu .. 
Tiada apa pun yg istimewa dengan aku ni..Aku adalah seorang lelaki yg mencari Redha Ilahi.. itu jew..
Utk menghabiskan sisa2 hidup ini.. aku nak gembira mcam orang lain jew..dapat main futsal sama2...dapat pergi camping sama2.. dapat pergi jalan2 sama2...tapi semua itu sudah terbatas...aku tak boleh aktif mcam dulu lagi..
aku hanya mampu duduk depan laptop.. mengadap blog...FB..bca berita... main game..
Fuhh..bosan kan.. Tapi itu la aku... 

P/S: kepada Jusoh.. nama aku Zul Fattah Bin Saleh.. bukan PATAH... sedap ko.. jew panggil aku PATAH tangan la.. PATAH kaki la.... aku bagi kan... 
Mujur ko member baik aku jew.. kalau tak....
Jom ikut aku makan Mee Kuah di Kedai Dalam Rok...a.k.a (kedai dalam semak)..esok..
pukul 12 tengah hari..

2 comments:

  1. okay fattah..eh eh patah...ehhh fattah la! hehe

    peace yow!

    BalasPadam
  2. boleh bljo lg...incya-Allah hasilnyer nty lg cantik..hehe

    BalasPadam

Terima Kasih :D