+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Isnin, 6 Jun 2011

Memori 3D di SMKM

11:01:00 PTG

Share it Please

 Sudah lama rasanya aku cari gmbar ini.. baru aku jumpa..
Gambar ini diambil masa aku form 3.. di Sekolah Menengah Kebangsaan Machang, Kelantan.
Gambar ini aku jumpa dalam FB kawan aku r.. sudah lama tak jumpa...akhirnya..
jumpa juga di FB..
Maafla.. gambar ni gambar lama.. aku takdew simpan gambar kelas dulu2.. 
silap aku r... tak beli gambar ni dulu..

Rindu r juga kat kawan2 lama.. Sebab 3 tahun kami bersama belajar dalam satu kelas..
Seingat aku..Ketua Kelas masa tu ialah..Hafizuddin.. dan Penolong.. Dee Zahari kot..
aku tak ingat r nama sebenar dia.. jangan marah k..
Seingat aku juga la.. kalau tak salah.. guru kelas aku masa itu..  ialah cikgu Zaiton.. kot..
aku pun tak pasti r..

Aku ingat . nk la. juga buat reunion.. sebab dah 4 tahun aku tak jumpa diaorang..
Ni semua sebab aku r,.. aku yg pindah sekolah..
Erm.. takpew la.. 
Lepas ni kalau ada jodoh jumpa r..
hanya separuh jew member kelas ni yg aku jumpa dlam FB...yg lain entah la.. lesap entah kemana.
walaubagaimana pun.. aku akan cuba la ..cari contact diorang dlam fb..
harap2 jumpa r..

4 comments:

  1. xjumpa frend kita dlam fb tu maybe sbab dorang pkai nama yg unik ckit kodd..tu larr susah nak jumpa..^_^

    BalasPadam
  2. oo.. ye la.. itu yg susah nk jumpa tu..

    BalasPadam
  3. zaman muda mudi..hihi
    kawan selamanya

    cik Am dtg n follow blog ni dr blog bujang.

    jom terjah blog cik Am..:)

    http://amniey91.blogspot.com/?zx=1e56554563a9c4b7

    BalasPadam

Terima Kasih :D