+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Isnin, 13 Jun 2011

Lagi bayi perempuan baru lahir ditemui di tepi bangunan ..

10:39:00 PTG

Share it Please
kenapa ini boleh berlaku...
 Tak habis2 cerita kes orang buang anak.. kalau ya.. pun tak nak anak tu.. bagi jew dkat aku.. eh.. aku rela la.. pelihara budak tu.. daripada korang buang dlam tong sampah... korang ingat, budak ni sampah kew?
lepas lahir terus buang.. aku pantang r.. bab2 bayi.. 
Apa la salah bayi ini... baru jew nak kenal alam ini.. terus duduk dlam tong sampah...

Ha.. ni nak cerita.. petang tadi, ada plak kes ini.. di area Kuala Lumpur... mengikut sumber yg boleh dipercayai..
 Seorang bayi perempuan yang baru dilahirkan ditemui di tepi bangunan di Platinum Walk, Jalan Langkawi, Danau Kota, Setapak di sini, petang tadi. 
Bayi yang masih hidup dan bertali pusat itu ditemui orang ramai kira-kira jam 3 petang tadi yang memaklumkannya kepada seorang pengawal keselamatan yang bertugas di kawasan berkenaan...
Seorang lelaki yg ingin mengalihkan kerata miliknya di bawah bangunan tersebut.. melihat bayi ini.. dibaluti dengan bungkusan  plastik dan baju T..

ishh..ishhh.. paling menyedihkan.. bangunan ini, merupakan bangunan kelab malam di tempat berkenaan..
Memang keji r.. perbuatan ini.. 
Terus terang aku cakap.. aku benci r.. sapa2 yg buang anak ini..kalau tak mahu anak korang.. apasal buat juga.. 
Inilah.. salah satu petanda kiamat semakin dekat.. kita sekarang berada di hujung dunia.. Bertaubatlah... Insaflah... kembalilah kepada ajaran Al Sunnah Wal Jamaah..

1 comments:

  1. isshhh mcm2 org skrg ni..
    dah gila laa 2 kowt wt prngai mcm 2...

    singgah sini..

    entry trbaru http://kisahniniedora.blogspot.com/2011/06/cinta-stiletto.html

    BalasPadam

Terima Kasih :D