+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Sabtu, 25 Jun 2011

Kenapa lelaki suka call lelaki..?

2:48:00 PTG

Share it Please


Satu persoalan yg acap kali aku, menjadi pertanyaan dibenak kepala aku..Kenapa seorang lelaki suka kepada lelaki..Kenapa benda ni asyik terjadi kepada aku..? GELI tau... aku rasa nak muntah ni.. dari semalam lagi ni..
Fuhh....Ni bukan kali pertama aku kena..(kena raba)  Setakat ni..sudah 5 kali tau.. Aku pun dah tak tahu nak buat apa dengan orang macam ni....eee.. Berdiri bulu roma aku cite benda ni.. GELiiiiii.......la....

Aku pun tak tahu..apa yg diaorang minta sangat dengan aku..? nak kata hensem..tak juga.., nak kata.. berduit..tak juga..nk kata orang bandar lagi la..aku org kampung jew..duk pun rumah kayu lagi ni.. huuhu..
Habis tu..apa sebabnya..? diaorang cakap ..erm..suka tengok aku senyum..?? takkan sebab tu kot..? Apapun..lantak korang la..

Kita hanya kwan jew k.. tak lebih daripada itu..cukup la..JANGAN goda aku lagi.. aku tak macam tu..Aku cuma mahu kawan dengan semua orang jew.. jangan sampai..aku mlas layan korang laki...Diorang ni bukannye lembut..atau pondan.. tapi GAY.. eee... please r.. jangan buat aku mcam ni...Aku tak angkat call.. ko kata aku sombong...ko kata, aku tak nak kawan dengan ko lagi.. la..aku bukan tak mahu jumpa..dengan ko..tapi..tak kan setiap hari nk jumpa.. mampus la aku mcam ni..Kalau jumpa pun.. bukan buat sngat..kn..?

Aku bukan nk jadi ustaz disini..Sebab aku pun bnyak lagi dosa yg nk kena tampung....Nasihat aku...bertaubat la....dan jangan buat aku mcam ni..Please r.. Aku sudah ada orang yg aku sayang..la..!!
Oppss..terlepas cakap..siapa yew..? hehe....

Arghh..itu tak penting... yg penting ko tu..dah la, umur pun dah 30 lebih.. insafla...aku tak mahu lagi pergi rumah ko.. haha.. dan jangan call aku lagi... Aku malas r nak tuju..direct..nak tegur pun..biar r berlapik kan..?
Itu jew yg mampu aku cakap..cari la popuan..buat isteri..habis cite..huuhu..Baik popuan la ..dari laki..

Adakah disebabkan gambar ni..?
Huhu..peace yo..

6 comments:

  1. Huhu. Kciannye kt awk . Sabor je lah dgn org cmtu. Kita juz doakn moga dirinya d beri hidayah oleh Allah utk berubah . Mudah2an

    BalasPadam
  2. mai jd follower www.pancingarateam.blogspot.com

    BalasPadam
  3. perghhhh... semmat bro.. hahahha... layan bro.. hahaha

    buat muka 'no meaning' jap wahahah

    BalasPadam
  4. haha..jangan layan jer..^^

    BalasPadam
  5. salam..

    thanks bro...orait insyaallah...

    be fren..

    gud entry for the sake of humanity.

    BalasPadam

Terima Kasih :D