+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Ahad, 12 Jun 2011

Kelantan Gagal Julang Piala FA

12:09:00 PG

Share it Please

OMG.... OMG.... The Red Warrior .. apa ko buat ni... Masa ada 2 saat lagi utk ko menang...
Ini lah dunia bola...semua org tak boleh jangka, hanya sotong je bola teka sapa menang.. huhu..
Wlaupun pasukan Kelantan kalah pada malam ini.. Aku akan tetap setia r, aku akan terus sokong The Red Warrior.. Alaaa setakat 2-1 sapa heran... 
Aku target Kelantan menang 2-0 lawan dengan Terengganu ni .. tapi meleset babe..
Tak pew..
Kita Jumpa lagi r.. utk tahun depan...

Oh ya.. haha.. ni baru Piala FA.. kita tunggu r, Piala Liga Super pulak.. 
Harap2 lepas ni menang r... 
Nak tebus maruah kalah hari ini..

Apa2 pun.. GOMO KLATE GOMO... The Red Warrior 4 ever k...
gud luck and do the best in Liga Super..

4 comments:

  1. sob3x! tak pe, rezeki pasukan tggnu..^^

    BalasPadam
  2. ala...bangga r tu... last minute kot... patut Kelantan dah menang

    BalasPadam
  3. ganu klate hebakkk blako !!! huhuhu

    BalasPadam

Terima Kasih :D