+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Jumaat, 3 Jun 2011

Biomedic UniMAP bertukar wajah

9:23:00 PG

Share it Please

Salam... Pagi semua...
Sebelum berakhir semester lepas.... Group Biomedic UniMAP batch 2010/2011, telah mengnjurkan satu pertandingan mencipta logo untuk Biomedical Electronic Engineering batch 2010/2011.
Aku ?... bila aku dengar ada pertandingan ini, aku pun  rasa nk masuk r...
kalau lukis guna tangan takpe.. aku on jew.. ni pakai computer bro...
susah r cikit... aku ni bukan pandai pun bab-bab mengedit ni..
lagi pun, aku baru je, blajar guna Adope Photoshope..

Dengan masa cuti sem ini sebagai masa pertandingan.. aku try r, aku buat guna adope photoshope ni..
Siang malam aku cari tutotial.. aku blajar nak buat bulatan .. semua lah.. aku cari ..akhirnya aku jumpa juga..
huhu... tapi tak banyak r..
Tanpa melengahkan masa, aku pun tunggu apa lagi.. aku tibai r.. aku buat setakat yg aku faham r...
tuk...tuk... dapat r hasil seperti gambar di atas...

Perasaan bangga.. puas hati.. dan gembira r.. bila semua dah siap.. just nk tunggu hantar jew.. 
aku tak harap pun menang.. sebab aku rasa logo ni.. boleh buat lebih cantik lg..
tp ilmu aku stakat ni jew. hahaha...
kalau ade yg pandai sudi2 la bagi idea.. bagi aku ejust cikit logo ni...
Ok la... aku nk cau dulu... nk g makan pg....

1 comments:

  1. smart la.. hebat la kamu. :)

    aippp.. aippp..

    Nadh datang melawat ni. salam ziarah, salam singgah dari Nadh..

    Nadh nak kongsi cerita 100 Letters of LOVE
    . baru ciap ja ni. rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

    BalasPadam

Terima Kasih :D