+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Isnin, 6 Jun 2011

Baik ke Aku?

1:17:00 PG

Share it Please

Adoi... kenapa la korang ni... tak hbis2 kutuk aku... apa salah aku?
apa dosa aku pada korang? ha!!!... cakap r...
aku tak puas hati r... member pun member r.. jgan r sampai nk puji aku lebih2...
aku tak suka r.. org puji aku... Full stop...

Ha... mesti korang heran kan.. kenapa la aku duk melalut..tengah2 malam ni...
Sebenarnya... aku nk cakap kat kawan aku..jagan la.. puji aku di depan org ramai..
malu aku... aku rasa nk marah jew kalau org puji aku..bukan apa.
aku takaut aku akan jadi sombong..bongkak... eeee... aku xmo...
sedikit jew perasaan riak di hati kita ni... balasan Tuhan yg bakal menimpa...

Hoho... kalau nk puji aku tak kisah.. tp berpada2 r.. kan.. nampak ko nk bodek aku plak..
kalau boleh.. aku nk kawan aku ni tegur aku.. kalau aku ada buat salah...
dan beri kata semangat masa aku.. suka.. atau duka..

Ok la...anggap la..anggap la.. apa yg aku buat selama ni pada ko.. sebagai balasan dalam kita bersahabat..
aku belanja ko.. ko blanja aku.. sama2 la.. kita jaga dalam persahabatan..

Kalau ada masalah cerita r.. jangan takut.. aku ada di sini..
Iyas... Hakim.. Zarul..Delan..Ilham..Pian.. dan lain2..
ingat r.. aku di kawan mu..

3 comments:

  1. betul tu..kdg2 pujian nie boleh dtgkan riak..ca pon xsuka dipuji..tkot adalah..huhu

    BalasPadam
  2. eh okla tu... org puji... saya ni... terpaksa puji diri sendiri... nak tgu org puji entah bila... hikhikhik... tapi... walau bagaimana bagus pun pujian tu... kita jgn la mudah bongkak dan sombong... anggap pujian tu sebagai pembakar semangat... (apa aku melalut pagi2 ni)

    BalasPadam
  3. pujilah kerana Allah...

    dan bersyukurlah pada Allah apabila dipuji...

    BalasPadam

Terima Kasih :D