+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Ahad, 19 Jun 2011

Ayah!!! Selamat hari Bapa..

4:43:00 PTG

Share it Please

"Ayah .. Selamat Hari Bapa" ingin sekali aku ucapkan kata2 ini kepada Ayah aku.. tapi aku tak mampu berbuat demikian..
Tiada gambar.. tiada kenangan indah aku brsama dengan ayah aku.. jadi tiada cerita utk aku tulis tentang ayah aku..
hanya yg aku jumpa adalah.. sekeping gambar lama ... gambar pasport yg ditinggalkan dicelah buku.. hanya gambar inilah yg menjadi pengubat rindu aku kepada ayah aku..
Aku mencari.. dan aku masih lagi mencari kasih seorang ayah.. aku teringin  utk merasai bagaimana nikmat dipeluk oleh ayah sendiri.. aku teringin tidur di bahu ayah aku..
Aku teringinkan kenangan yg indah, aku dengan ayah aku.. namun semua itu hanya tinggal angan2.. aku tak mampu..
Sungguh.. setiap kali, 19 jun.. tiada kata yg dapat aku ucpakan utk ayah aku..
cuma yg mebuatkan aku rasa gembira hari ini ialah.. aku dapat membaca cerita kasih sayang seorang ayah dengan anaknya.. banyak blog yg aku masuk hari ini, ceitakan pasal ayah diaorang..
cerita pasal kasih sayang ayah mereka..yg memang sayangkan mereka..
Tapi.. aku ..aku yg merana.. aku yg mahu dipeluk oleh seorang ayah.. tak  pernah aku merasai nikmat ini..
Berilah aku peluang..sekali sahaja pun cukup lah.. 
Hanya dengan pelukan ayah aku.. sudah cukup utk aku merasai nikmat kehidupan ini..

Ayah..walaupun, ayah tak dapat baca yg Fattah tulis ni.. tapi Fattah nak cakap juga kat sini.. yg Fattah sayang ayah..dan Fattah nak merasai pelukan ayah..itu sahaja...
Ayah.. Selamat Hari Bapa..
Maafkan Fattah selama ini, banyak menyakiti, dan melawan cakap ayah..
Maafkan...Maaf.. Maaf..

4 comments:

  1. :)
    Ayah umpama pelindung hidup...sayang sgt2 kat ayah...

    BalasPadam
  2. like father like son larhh...

    BalasPadam
  3. same goes to me. if i could celebrate it today. if i could hug him today. i want event for a secnd

    BalasPadam

Terima Kasih :D