+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Khamis, 2 Jun 2011

Apa yang hebat dengan anak Bongsu?

9:04:00 PG

Share it Please
Sapa sini diantara korang semua, anak bongsu?
sapa.... cakap kat aku..
Apa yang hebat dengan anak bongsu..?
Betul ke anak bongsu ni, org cakap MANJA...
selalu duduk bawah ketiak mak...
Cakap kat aku... jangan r malu nk cakap..sebab aku pun aank bongsu...
hahaha.....

Aku cukup tak puas hati r, bila ada orang cakap, kalau anak bongsu ini MANJA!...
 erm... ikut diorang la... mungkin betul bagi org lain... tp TIDAK bagi aku..

Sebab aku ni org yg agak kasar... org kata, harapkan muka jew legend tp hati cute... huhu..
sebab itulah aku digelar the blogger boy oleh member aku...
Apala.. tak de motif r tu...

Ok la... aku nk cerita ni.. pasal aku masa kecil dulu.. Orang dulu2 cakap anak bongsu ni boleh buat berubat... boleh sembuhkan penyakit... Korang rasa betul tak?
erm... ni cite dulu2 la... mak sdara aku selalu suruh aku, rawat mata dia..masa tu aku masih bodoh lg..
tak tahu apa2 pun yang aku buat.. aku buat yg disuruh jew...
dia suruh aku letak benda apa entah dalam mata dia... sebab dia sakit mata...
aku tanya la... nk buat apa?..dan kenapa mesti aku..
 tp dia jawab... dia sakit mata.. lpas tu... anak bongsu lelaki jew yg boleh ltak ubat dlam mata dia.
erm.. lepas tu aku tak banyak soal dah... seminggu aku berubatkan dia..
alhamdulillah.. sembuh r kot..

Sebenarnya.. tiada yg hebat pun dengan anak bongsu... semuanya sama saja dgan anak2 yg lain..
mungkin dari segi kasih sayang anak bongsu dapat lebih la..
aku pun tak pasti r... sebab aku tak dapat pun kasih sayang seorang ayah...
aku cuma teringin nk peluk ayah aku... mak aku....
tp ....
arghhh... mlas r nk cite... bab2 ni.. .

Nah ambik ko... ni dia anak bongsu...

6 comments:

  1. manje x kira bngsu ke sulung..

    sy sulung,mnje aje..hakhak..dgn family la..

    itu WAJIB..

    BalasPadam
  2. alaa..xperlu malu digelar manja ngn mak ayah ke family kn...bkn sape2 pon..dr mnje tu diberi kat org2 luar..

    BalasPadam
  3. sy ank tengah.abes 2?cmne?leh berubat org x?kihkihkih..

    BalasPadam
  4. yang pasal ank tengah saya x tahu..
    tp bab2 nk manja ni... anak laki dia lebih kpd mak.. drpd ayah...

    BalasPadam
  5. eh eh aku bongsu. tapi kakak aku lagi manja dari aku. semua org suka dia.hahah, sebab aku x suka dimanjakan, so org pun x manja aku. tapi kakak2 aku manjakan aku.

    BalasPadam

Terima Kasih :D