+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Khamis, 6 Oktober 2011

SPONTANEOUS THURSDAY : Ingatlah !!! Alam Semester pun AdaBatasnya..

10:28:00 PG

Share it Please

"Alam semesta ada batasnya, tapi..kekuatan tekad kita tak terhingga.
Mudah mengikrarkan sebuah tekad, tapi sulit utk kita melaksanakannya."

25 comments:

  1. Hidup ini suatu perjuangan (^_^)

    tq sbb terjah belog cik suha

    BalasPadam
  2. jauh pandangan banyak pengalaman..hidup ini mmg penuh dgn cabaran dan dugaan..

    BalasPadam
  3. buat ape yang termampu...tuhan xkan memberikan ujian yang membebankan hambaNya :)

    BalasPadam
  4. yezzaa!
    keazaman
    pendiri yg tekad
    smp bile2 pon mekar =]

    BalasPadam
  5. buat apa yg termampu.. rilek la.. sikit2 lama lama jadi bukit.. :) ada kena mengena ka pepatah ku ini..=='

    BalasPadam
  6. buatlah mengikt kemampuan kita.. sebab tu kita kena bersederhana dalam segala hal...

    BalasPadam
  7. yang penting ada usaha ke arah untuk mencapai tekad tu..:D

    BalasPadam
  8. btl bro. kita yg bentuk hidup kita sendiri. pilihan atas tgn. nk berjaya atau nk looser..

    BalasPadam
  9. Iswara Pak Art .http://gilamodified.blogspot.com/2011/10/pa-on-wheels.html

    BalasPadam
  10. kena ada azam yang kuat! yeahhhh..

    BalasPadam
  11. keyakinan jugak..salam singgah=]

    BalasPadam
  12. sekuat kita, kuat lagi maha Pencipta

    BalasPadam
  13. jgn penah putus asa walo jatuh berkali2..terus bangun & bangun lagi~

    BalasPadam
  14. hidup satu perjuangan, laksankan suruhanNya...

    BalasPadam
  15. like gambar tu. kalau gantung kat bilik lawa je. nak curik bole.

    BalasPadam
  16. yup.. kalaulah melaksanakan semudah mengikrarkan..

    BalasPadam
  17. tekad perlu sempurna dengan perlaksanaan... tapi kesukaran itu membuat manusia terus dan terus bertekad..:)

    BalasPadam
  18. Wahh pandai member aku ni berkata2 :D ..
    anyway kata2 mu itu best la sama ngan gambar tu. huhuhuhu best3x. tenang sket pale hotak aku tgh penat ni nengok gmbr cam ni

    BalasPadam
  19. pandai ko buat ayat bermadah kan..sile explain ape maksud di sebalik ayat ko neh...

    BalasPadam
  20. Tringat lak tiap kali handle bdk yg dtg interbiu, depa suka tulis 'sky is not the limit, even universe cant defeat me'

    BalasPadam

Terima Kasih :D