+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Sabtu, 4 Jun 2011

Aku Kekenyangan

6:02:00 PTG

Share it Please
 

Fuhh... Seminggu ni ... penuh dgan kenduri kahwin jew.. aku nk naik darah tinggi rasa..
asyik makan daging jew.. Sakit kepala rasa ni...
Maklum la... sekarang ni musim cuti sekolah.. jadi masa ni la.. org kata, masa yg paling sesuai,
 bagi yg mana nk langsungkan perkahwinan..
Dan masa ini jugalah... mak aku sibuk dgan kerja dia... org panggil utk jadi tukang masak kat kenduri kahwin..
kalau tidak.. duduk goyang kaki r dia kat rumah.. haha...
aku tengok mak aku pun, aku rasa kecian.. letih.. penat kot... seminggu ni.. penuh jadual dia..
jadi tukang masak...
maklumla... mak aku ni .. famous bab2 masak di kg ni.. Dia.. Mak Yoh..dgan Kak Moh..
memang jadi rebutan r.. time2 macam ni... lesap..keluar pg.. mlam baru blik...

Lol...apa yg aku melalut ni.. aku dah lari topik kew?.. la... aku nk cite cini.. sebenarnya.. aku kenyang...asyik makan... makan... dan makan.. jew.. kerjanya tak kemana pun...
esok baru masuk kerja... nk buat mcam mana ... bos aku cuti..

Masa duk di Perlis... perut aku asyik kosong jew... disebabkan nk berjimat katakan... iala...
duit PTPTN mana la cukup utk satu sem...nk bayar yuran.. duit buku.. makan.. dan keprluan harian..
sampai tengah sem.. dah lesap.. habis...

Itu la.. balik jew di Kelantan ni... semua benda aku makan.,.. tolak kayu dgan batu jew..
haha... itu la.. aku dh rasa macam dh besar rasa perut ni..
Lagi pun.. aku tak mahu r.. kurus.. aku nk badan yg sederhana gemuk jew..
baru nampak cute cikit...
haha..

3 comments:

  1. ha makan la lagi...baru la taf..hehe untunf la mak pandai masak..asyik makan je kejenya kan..best..best.

    BalasPadam
  2. ye la.. dh lama x makan msakan mak...rindu x hbis lg ni...

    BalasPadam

Terima Kasih :D