+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Isnin, 20 Jun 2011

Aku Jumpa Gambar Lama

12:50:00 PG

Share it Please

Hahaha.. Lawak la.. memang kelakar r tengok gambar lama ni.. Aku baru ambik dari FB ni.. fresh2 lagi, baru lepas ditag oleh kawan aku..
Dalam banyak2 gambar dia upload.. gambar nie jew yg ada muka aku.. yg lain hampeh..
menyesal aku tak ambik gambar banyak2 dulu..

Masa ini, aku darjah 6.. ni ki KFC Tanah Merah, Kelantan..
haha.. first time pergi KFC masa ni r.. maklum la, org kampung katakan..
Aku pun dah tak ingat aku duk di bahagian mana dlam gambar nie..

Maaf r.. gambar tak clear.. sebab guna camera lama bro...ni pun.. sebab girl yg ambik.. kalau harapkan budak laki, sampai kesudah tak ambik gamabr la jawabnye.. huhu..
aku la tu..(aku kan laki)

Cuba korang teka... mana satu aku?
just bagi warna baju n position..
huhu..
betul..aku terjah blog korang..

5 comments:

  1. err, adakah baju putih ber-'cap' dan leher dipeluk? hehe. teka je, tak betol kan?

    BalasPadam
  2. urmm...yg pakai baju kaler biru laut..
    galas beg hitam kowt..ngee~
    agak jew ;)

    BalasPadam
  3. erk yg baju hijau a.k.a kuning tu ke?alah foto tak clearlah tipu..tak aci!

    BalasPadam
  4. hahahaa..semua salah la.. tapi sikit lagi nak betul.. sebab fattah pun tak ingat fattah kat mana masa nie..
    but, member cakap, fattah pakai baju kuning..yg kena peluk dengan cikgu tu..

    BalasPadam

Terima Kasih :D