+60 111-684 0717 BLOG PENULISAN ZUL FATTAH

Selasa, 17 Mei 2011

Mandi di Jeram Linang

11:39:00 PTG

Share it Please
Setelah puas berehat di rumah.. aku dengan kawan2 aku pergi ke Hutan Lipur Jeram Linang, Pasir Puteh, Kelantan... Haha.. Sudah lama tak pergi kat sana... seingat aku... kali terakhir aku pergi sana adalah 3 bulan lepas.. huhu... best siot, tempat tu sejuk... air terjun 4 tingkat... walaupun pergi hari sekolah... tp masih juga ramai yg datang... 15/5/2011... aku, delan dan ilham pergi mandi di Jeram Linang...

 Ini adalah member aku Adlan..satu kelas dulu... dia dah ada awek skarang.. jeles aku..

 Ha.. ini la.. air terjun tu... aku ambik gambar sebelah tepi jew... jadi tak nampak jelas sangat la... 
I'm sory

 Ini kawan aku Ilham.. dulu gemuk.. skarang kurus dia plak drpd aku.. Kami pergi cini bertiga jew...

ceh... posing maut... ini lah..aku.. lama bebeno rasa x ambik gambar macam ni.. haha... malu ciot..
gambar yg menjadi controversi di fb..

Ahhh... Aku tak peduli... waktu masa tu pun dah pukul 1 ptg... tunggu apa lg... kami terjun r ... mandi.. air yg sejuk dan nyaman... hilang semua msalah bila mandi kat sana... Hope esok dapat prgi lg.. dengan member yg lain... Anyway... thanks yup.... sebab sudi ajak aku.. g mandi Jeram Linang...

5 comments:

  1. lame x ke sungai..
    4 tingkat air tejun die...hebat!!
    tp jauh sgt..

    BalasPadam
  2. x pew.. ada masa mai r klantan... sy bawak kak jalan2...
    p mandi sana

    BalasPadam
  3. hutan lipur ni cam ulu bendul plak.. ^_^

    BalasPadam
  4. wahhh bestnya, tapi hati2 kalau g mandi kat air terjun terutama time hujan..

    BalasPadam
  5. cantik. tapi musim hujan dinasihatkan jgn pegi, takut ada "kepala air" di ulu sungai. ngeri laaaa

    BalasPadam

Terima Kasih :D